اخبار نساجی

جلسه هیات مدیره جامعه متخصصین نساجی با دکتر گرجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اولین جلسه هیات مدیره دوره هفتم جامعه متخصصین نساجی با جناب آقای دکتر محسن گرجی مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت برگزار گردید . در این نشست که در مورخ یکشنبه ۱۸ دی ماه در دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت تشکیل شد مهندس وحید حریری رئیس هیات مدیره جامعه، دکتر مهدی ورسه ای نائب رئیس هیات مدیره ، دکتر وحید قربانی عضو هیات مدیره و مهندس مهدی یکتا مدیرعامل جامعه به همراه دکتر محسن گرجی مدیرکل و دکتر ترحمی کارشناس دفتر حضور داشتند.

در ابتدا مهندس وحید حریری ضمن معرفی خود و ذکر سوابقی از همکاری با وزارت صمت ، جامعه متخصصین نساجی را یکی از نهادهایی دانست که بدلیل انباشت دانش و تجربه می تواند کمک و مشاوره های خوبی بصورت رایگان در اختیار دفتر نساجی قرار بدهد .

سپس مهندس یکتا نیز گزارشی از وضعیت فعلی جامعه و اقدامات انجام شده در طی ۳ ماه گذشته را ارائه نمودند. ایشان در ادامه با اشاره پروژه های کاریابی ، بانک اطلاعاتی و همچنین نمایشگاه توانمندیهای نساجی ایران در بلاروس خواستار توجه و همراهی مجموعه وزارت صمت شدند .

دکتر محسن گرجی با استقبال از توانمندی اعضای هیات مدیره جامعه ، مهمترین خواسته دفتر منسوجات را تربیت و تامین نیروی انسانی برای ورود به صنعت برشمرده و بر لزوم آماده سازی ذهنیت افراد تاکید کردند. ایشان با ابراز نگرانی از سرمایه انسانی صنعت خواستارتوجه به بحث آموزش خصوصا در صنعت پوشاک شدند .

در ادامه جلسه در خصوص احیا واحدهای راکد و همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×