اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه هانساجی و مردم

درباره شرکت نمایشگاه های فرانکفورت آلمان بیشتر بدانید :

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

درباره شرکت نمایشگاه های فرانکفورت آلمان

بر طبق اسناد تاریخی موجود از سال ۱۲۴۰ میلادی در شهر فرانکفورت نمایشگاه‌های بازرگانی به صورت دوره ای برگزار می گردیده و از همان زمان نیز به علت حجم بالای تبادلات پولی، صنعت بانکداری در این شهر مورد توجه قرار گرفته است. به همین سبب در سال ۱۵۸۵ بورس فرانکفورت بنیان نهاده و پایه های تبدیل شهر فرانکفورت به یکی از مهمترین مراکز پولی-تجاری اروپا گذارده شد.

در سال ۱۹۰۷ میلادی، شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت تاسیس و در سال ۱۹۰۹، اولین سالن نمایشگاهی در محوطه کنونی افتتاح گردید. این سالن در حال حاضر در محوطه ورودی قرار گرفته و با نام Festhalle عمدتا به عنوان سالن جشن نمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

در سال ۱۹۸۰، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فرانکفورت به شکل کنونی متولد گردید که ۶۰% این شرکت به شهر فرانکفورت و ۴۰% آن به دولت ایالت هسن تعلق دارد. محوطه نمایشگاه در این شهر با ۵۷۸.۰۰۰ مترمربع فضای مفید، ۱۲ سالن، یک مرکز کنفرانس و یک سالن جشن، که همگی به جدیدترین تکنولوژی ارتباطی مجهز میباشند، یکی از بزرگترین و مدرن ترین محوطه های نمایشگاهی در دنیا نام گرفته است.

امروزه این شرکت، به عنوان معتبرترین و گسترده ترین مجری نمایشگاهی آلمان و دنیا، با ۳۰ شعبه، ۵۵ نماینده و بیش از ۲۲۴۴ همکار در ۱۶۱ کشور، در حقیقت به عنوان یک گروه بین المللی در خدمت مشتریان خود در ۵ قاره دنیا می باشد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برخی موضوعات نمایشگاهی مورد توجه این شرکت عبارت است از :

– قطعات خودرو و خدمات پس از فروش

– صنعت ، ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی

– تاسیسات و نورپردازی

– صنعت تولید محصولات پروتئینی

– دکوراسیون داخلی ، لوازم تزئینی و اقلام مصرفی

– آلات موسیقی

 

هدف اصلی این شرکت از برگزاری نمایشگاه، به نمایش گذاشتن هریک از شاخه های تخصصی بازارهای موردنظر، به صورت مجزا میباشد که موجب می شود بازدیدکنندگان بتوانند دیدی شفاف از وضعیت کنونی و پتانسیل های موجود جهت توسعه بازارهای مربوطه پیدا کنند. همچنین شرکت کنندگان و غرفه گذاران ضمن ارائه محصولات و خدمات به مخاطبان حقیقی، هدایت بازار را در دستان خود می گیرند.

بررسی های کارشناسانه و توجه به موارد فوق در کنار بهره گیری از امکانات مدرن جهت راحتی بازدیدکنندگان و غرفه گذاران به منظور تبادل تجربیات و ایجاد ارتباط حرفه ای، موجب گردیده که برند نمایشگاه فرانکفورت (Messe Frankfurt) به عنوان یکی از معتبرترین برندهای نمایشگاهی مورد توجه صاحبان صنایع قرار گیرد. این توجه همه جانبه ، مجریان برخی نمایشگاهای دیگر را بر آن داشت که در محوطه مربوطه، به عنوان نمایشگاه مهمان حضور یافته و از تخصص کارشناسان گروه و امکانات موجود برخوردار گردند که مهمترین آن ها عبارتند از:

– نمایشگاه کتاب

– نمایشگاه خودرو

– نمایشگاه صنایع شیمیائی

در حال حاضر شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت، عنوان گسترده ترین مجری نمایشگاهی در جهان را به خود اختصاص داده است. این شرکت در سال ۲۰۱۵ میلادی در ۵۰ مرکز در سرتاسر دنیا، ۱۳۳ نمایشگاه با عناوین متعدد برگزار نموده است که بیش از نیمی از این نمایشگاه‌ها در خارج از کشور آلمان بوده است. در سال ۲۰۱۵ تعداد ۹۰۷۷۲ غرفه گذار پذیرای ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار بازدیدکننده از سرتاسر دنیا بوده اند که نمایشگاه ها در فضایی ۲ میلیون و ۷۳۲ هزار متر مربعی برگزار گردیدند.

این تفکر اعضای این گروه است : ما بین المللی زندگی میکنیم.

 

منبع : شرکت دروازه تجارت فراسو 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×