اخبار فرش ماشینی

راه حل های چاپ دیجیتالی فرش از شرکت زیمر ZIMMER

ZIMMER AUSTRIA گروهی از شرکت‌ها است که در سال ۱۸۷۴ در وارنسدورف، بوهمیا، بخشی از امپراتوری اتریش-مجارستان تأسیس شد. به دلیل آشفتگی جنگ جهانی دوم در جمهوری چک اسلواکی، این شرکت در سال ۱۹۵۱ در کوفشتاین، اتریش مجددا تأسیس شد.

رشد سریع به کارخانه دوم نیاز داشت که در کلاگنفورت، اتریش تأسیس شد. در طول سال ها، دفاتر فروش و خدمات پس از فروش در ایالات متحده آمریکا تا چین ایجاد شده است.

امروزه، گروه ZIMMER دارای مراکز تحقیق و توسعه جداگانه ای است که به خطوط تولید اختصاص یافته است، از جمله در مکان های مهندسی و تولیدی خود در Klagenfurt و Kufstein، اتریش. کارخانه Klagenfurt مرکز تخصصی برای تولید ماشین آلات چاپ اسکرین، ماشین آلات بخار، خشک کن و ماشین الات پوشش دهی و تکمیل است.

همچنین کارخانه Kufstein به مرکز تخصصی برای تولید ماشین الات چاپ دیجیتال فرش تبدیل شده است. کارخانه Kufstein شامل ۵ واحد تجاری است: چاپ منسوجات، چاپ برروی انواع فرش و کفپوش، پارچه های عرض کم، منسوجات فنی، و انواع منسوجات و کالاهای نساجی خاص.

ساخته شده در اتریش فقط یک شعار نیست، بلکه بخشی از فرهنگ و کار روزانه در کارخانجات زیمر اتریش است. با همکاری مشتری، خطوط چاپ و پوشش ZIMMER را می توان به صورت ۱۰۰% ساخت اتریش یا مهندسی شده در اتریش با جایگزینی محصولات داخلی برای صرفه جویی در سرمایه گذاری پیکربندی کرد. مراکز تحقیق و توسعه زیمر با فضایی نزدیک به ۵۰۰۰ متر مربع، مهندسی به روز و فناوری فرآیندها را تضمین می کنند.

راه حل های چاپ دیجیتالی فرش از زیمر ZIMMER

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ZIMMER AUSTRIA – حضور در بازار در هند

قبلاً در دهه ۱۹۲۰، اولین دستگاه های چاپ غلتکی از ZIMMER در هند فروخته شد. با این حال، تجارت زیمر در هند با شروع جنگ جهانی دوم کاملاً متوقف شد.

دهه‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ تغییرات زیادی را در سناریوی سیاسی و تجارت به وجود آورد. پس از فرونشستن دود ناشی از این دوران پرتلاطم، اقتصاد شروع به رونق کرد و دوران پر رونق به صنایع نساجی بازگشت.

در اواسط دهه ۱۹۶۰، ZIMMER AUSTRIA ماشین الات چاپ روتاری و چاپ اسکرین را به صنایع نساجی در هند معرفی کرد. از اواسط دهه ۱۹۶۰ تا پایان دهه ۱۹۸۰،  ماشین الات چاپ اسکرین  ZIMMER AUSTRIA در بازار هند بسیار محبوب و فراگیر بود و تا به امروز هم همینطور است.

با جدیدترین نسل چاپگرهای روتاری و تخت، و همچنین سیستم‌های پوشش دهی، مبتنی بر مارک‌های MAGNOPRINT، ROTASCREEN و MAGNOROLL، موقعیت زیمر استرالیا در بازار به شدت بهبود یافت. تعداد دستگاه های چاپ و پوشش زیمر همچنان در حال افزایش است.

راه حل های چاپ دیجیتالی فرش از زیمر ZIMMER

ZIMMER AUSTRIA با نامی قابل اعتماد و همراه با بهترین عملکرد بازار و خدمات عالی، شروع به معرفی اولین چاپگرهای دیجیتال فرش در هند در آغاز هزاره دوم کرد. چندین چاپگر CHROMOJET در عرض چند سال عرضه شد و تجارت فرش چاپی شروع به رونق گرفتن کرد. چاپگرهای CHROMOJET با تزریق جوهر تحت فشار از طریق فناوری مبتنی بر شیر انقلابی برای صنعت فرش و پتوی هند بوده است. هیچ سیستم دیگری در دسترس نبود که بتواند به چنین نفوذی مانند فناوری CHROMOJET ZIMMER دست یابد.

بازار جهانی تشنه این فناوری جدید و منحصر به فرد زیمر  بود. چندین ماشین ساخت زیمر از جمله برخی تجهیزات دست دوم به بازار هند آمده است. فرقی نمی‌کند که ماشین‌ها مستقیماً از زیمر اتریش وارد شوند یا به عنوان ماشین‌های دست دوم از طریق نمایندگی عرضه شوند، واقعیت این است که ZIMMER AUSTRIA انتخاب مناسبی در زمینه چاپ فرش است!

راه حل های چاپ دیجیتالی فرش از زیمر ZIMMER

چاپ فرش با وضوح بالا توسط فناوری پیزو کولاریس در سال ۲۰۱۶ در هند معرفی شد. واضح بود که ZIMMER دوباره شریک قابل اعتماد این فناوری پیشرفته در هند خواهد بود. در آن زمان، چندین نمونه از چاپگرهای COLARIS با موفقیت در صنعت نساجی  هندوستان در حال کار  بود.

کیفیت اثبات شده، نمونه های عالی تولید شده بر روی فرش، خدمات و دانش منحصر به فرد زیمر در تولید ماشین آلات چاپ دیجیتال فرش و البته شهرت عالی، سیستم های چاپ دیجیتال زیمر را دوباره به اولین انتخاب مشتریان تبدیل کرد.

امروزه حدود ۲۰ دستگاه چاپ فرش دیجیتال از شرکت ZIMMER AUSTRIA در این بازار نصب شده است و همگی توسط سازنده با پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب توسط شریک خود – A.T.E ارائه می شود.

راه حل های چاپ دیجیتالی فرش از زیمر ZIMMER

مشتریان شرکت ZIMMER  در هند شامل فرش باجاج، صنایع بانسال، نساجی دارمش، دی سی میلز، لیبرتی، شرکت تجاری راج ، رودنیوم، ولسپان، ویلیام گوداکر و … است.

علاوه بر این، چندین کارخانه چاپ روی پارچه های خاب دار مانند چاپگرهای حوله ای کولاریس در بازار نصب شده است. فناوری چاپ حوله COLARIS با نام هایی مانند حوله گلدن تری، Shrinath Cotfab و Welspun Group ثابت شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×