اخبار فرش ماشینیاخبار نساجی

رایزنان بازرگانی در ۵۰ کشور مستقر می‌شوند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به حضور ۲۰ رایزن بازرگانی ایران در کشورهای هدف صادراتی، گفت: در آینده تعداد رایزنان بازرگانی ایران به ۵۰ نفر افزایش می یابد.

مجتبی خسروتاج روز دوشنبه در نشست مشترک رایزنان بازرگانی ایران با فعالان بخش خصوصی که در نمایشگاه بین المللی برگزار شد، اظهار کرد: رایزنان بازرگانی ایران به عنوان دیده بان اقتصاد مقاومتی هستند. امروز ۲۰ رایزن بازرگانی از ایران در کشورهای هدف صادراتی حضور دارند.

به گزارش کهن به نقل از ایسنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران ایران باید در ۵۰ کشور هدف با نگاه توسعه صادرات غیر نفتی رایزن بازرگانی داشته باشد و از این جهت تعداد این رایزنان در آینده به ۵۰ نفر افزایش پیدا می کند.

وی افزود: رایزنان در نشست رو در رو با فعالان اقتصادی و تجاری با خواسته های بازرگانان و تجار آشنا خواهند شد. ما از این نمایندگان در سایر کشورها گزارش می‌خواهیم تا بدانیم چقدر می‌توانیم به نیازها و خواسته‌های تجار جامه عمل ببخشیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: نخستین و مهمترین وظیفه این افراد افزایش حضور بنگاه ها و شرکت های ایرانی در کشورهای دیگر است، چراکه توسعه صادرات بدون حضور در بازارهای بین المللی، بدون مراوده با خریداران و بدون ایجاد اعتماد در آنان میسر نمی شود.

خسرو تاج اظهار امیدواری کرد که با اطلاع از طیف خواسته های تجار و بازرگانان و دسته بندی آن ها به شکل متناسب به تامین منابع مالی از سازمان برنامه و بودجه بپردازیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×