اخبار نساجی

سومین تلاش برای فروش بلوک ۱۱.۸۲درصدی الیاف مصنوعی

خبرگزاری فارس: صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت برای سومین مرتبه تلاش می کند تا شنبه آینده بلوک ۱۱.۸۲درصدی شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی را با همان شرایط قبلی به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعد از ناکام ماندن سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت در فروش ۱۱.۸۲درصد از سهام شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی در دو مقطع زمانی ۱۶ اسفند سال گذشته و ۲۹ تیر سال جاری ، این مالک حقوقی برای سومین تلاش می کند تا این بلوک را به فروش برساند.
براین اساس ، شنبه آینده ۸ مرداد ماه، ۱۶ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۸۱۴ سهم مواد اولیه الیاف مصنوعی به قیمت هرسهم ۷۵ تومان و با شرایط یکجا و نقد از سوی کارگزاری خبرگان سهام روی میز فروش تابلوی معاملات بازار دوم گذاشته شود.
قیمت پایه هر سهم این تعداد سهام در نوبت اول ۱۰۰ تومان بود اما به دلیل نبود مشتری ، مقرر شد با کاهش ۲۵ تومانی هر سهم بار دیگر عرضه شود که در عرضه دوم به دلیل یک اشتباه خریدار،این معامله انجام نشد تا کار به سومین عرضه برسد که از قرار معلوم نهایی خواهد شد.
مسئولان شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی اواسط مهر سال ۸۸ اعلام کرده بودند به دلیل کاهش مقدار تحویل مواد اولیه (پارازایلین)مورد نیاز شرکت و تغییر خوراک شرکت پلی اکریل (تنها مصرف کننده داخلی دی‌ام‌تی) به منظور استفاده از مواد ارزان‌تر ، خط تولید خود را متوقف کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×