اخبار فرش ماشینی

صنایع نساجی از مزیتهای دو منطقه لاهور و خراسان رضوی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

استاندار خراسان رضوی صنایع نساجی را از مزیت های دو منطقه لاهور و خراسان رضوی عنوان کرد و گفت: باید با همکاری متقابل، شرایط حضور دربازارهای مطمئن در سطح بین المللی فراهم شود.
‏محمدجواد محمدی زاده در جمع تعدادی از مدیران بخش خصوصی مشهد و لاهور با اشاره توان بالای بخش خصوصی خراسان رضوی در تمامی زمینه های صنعتی از جمله صنایع غذایی، خودرو، انرژی و قطعات خودرو، خواستار توسعه روابط میان بخش خصوصی خراسان رضوی و ایالت پنجاب شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در خصوص انسجام فعالیت با اتاق بازرگانی لاهور از طریق اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مشهد موافقت کرده است.
محمدی زاده گفت: بخش خصوصی در خراسان رضوی و ایالت پنجاب از توان مهندسی و مدیریتی خوبی برخوردار هستند که برقراری ارتباط میان آن دو، موجب رشد و تعالی بخش صنعت در هر دو منطقه خواهد شد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به بازدید خود از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی رایوند در لاهور گفت: امیدواریم با استفاده از تجربیات موفق بخش صنعت در دو استان، علاوه بر افزایش بهره وری، دوستی و برادری میان مردم دو منطقه تقویت شود.

وی در ادامه خواستار افزایش تبادل گردشگری میان خراسان رضوی و لاهور شد و افزود: باید با فراهم آوردن شرایط خوب و رفاه مناسب برای گردشگران، خاطره ای ماندگار در ذهن آنان ثبت کنیم.
استاندار خراسان رضوی آمادگی مجموعه استان برای توسعه روابط گردشگری از جلسه تسهیل صدور روادید، برقراری پرواز مشهد – لاهور و ارائه امکانات مناسب اقامتی را اعلام کرد و گفت: امیدواریم با اعلام آمادگی لاهور، هرچه زودتر این اقدامات اجرا شود. مدیران بخش خصوصی خراسان رضوی در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن لاهور راه های گسترش روابط میان بخش خصوصی لاهور و خراسان رضوی را بررسی و در همین راستا تفاهمنامه امضا کردند.‏

منبع خبرگزاری مهر

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×