اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

صنعت چاپ دیجیتال در استانبول گرد هم می‌آید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در تاریخ ۷ تا ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷ که قرار است پنجمین دوره Fespa Eurasia 2017، برگزار شود، رسیدن به چاپ در اندازه‌های بزرگ، چاپ روی صفحه نمایش، چاپ پارچه و چاپ تبلیغات صنعتی هدف‌گذاری شده است.

 

به گزارش سرویس ترجمه مجله کهن بطول بینی‌جی، مدیر فروش منطقه‌ای Fespa Eurasia در گفت‌وگوی خود با سایت خبری تکس تو تکس ترکیه بیان کرد که تعداد شرکت‌کننده و بازدیدکنندگان از روز اول نمایشگاه ۱۸ درصد افزایش یافته است و تأکید دارد که این نمایشگاه توسط خود صنف برای صنعت سازماندهی شده است و به همین دلیل این موفقیت را به همراه داشته است. مزیت دیگر این رویداد تجمیع برندهای محلی و جهانی را در یک مکان دور هم است. ما از همه متخصصان صنعت که با تأیید صحت اهداف ما در دست‌یابی به موفقیت امروز کمک کرده‌ و ما را تنها نگذاشته‌اند تشکر می‌کنیم.

روند آماده‌سازی برای Fespa Eurasia 2017 ادامه دارد

برای Fespa Eurasia 2017  که در پی ارتقاء تعداد بازدیدکننده و شرکت‌کننده برای رویداد امسال است روند آماده سازی در حال انجام است. بتول بینی‌جی گفت: روند آماده سازی نمایشگاه مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته درحال پیشروی بوده و فروش غرفه‌ها روند مطلوبی داشته و همچنین ثبت نام بازدیدکنندگان آنلاین نیز از روی سایت انجام می‌شود. بنییچی در مورد بازخوردی که از نمایشگاه های قبلی دریافت کرده گفت: در سال جاری بازاریابی خود را با بررسی نتایج حاصل از نظرسنجی شکل داده‌اند، ایشان درمورد تقاضاهایی که از منطقه به دست‌شان رسیده اینگونه اظهار کرد: “به غیر از کاری که در حال حاضر در کشورمان انجام می‌دهیم، عمدتاً درحال فعالیت و تحقیقات برای همکاری با کشورهایی مانند ایران، بلغارستان، کرواسی، روسیه، اوکراین و امارات متحده عربی هستیم. در مهمترین گرد هم آیی بازارهای منطقه‌ای در استانبول، پتانسیل و نشانه‌هایی برای تبدیل صنعت چاپ به رویدادی جدی و اثرگذار را می‌توان مشاهده کرد. امید است این بخش به هدف رشد خود با استفاده از Fespa Eurasia 2017 برسد.

تعداد واقعی بازدیدکنندگان برای این بخش مهم است

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بینی‌جی گفت: با توجه به اینکه ارقام تعداد بازدید کننده همیشه در نمایشگاه‌ها بسیار مهم هستند،Fespa Eurasia  شیوه دیگری و خاصی برای رسیدن به رقم دقیق و نزدیک به واقعیت تعداد بازدیدکنندگان در پیش خواهد گرفت. بازدیدکنندگانی که از طریق سایت ثبت نام کرده‌اند فقط یک نفر حساب خواهند شد و ورود و خروجشان در روزهای مختلف یک بار در نظر گرفته خواهد شد. مسئولین برگزاری و پرسنل حاضر در نمایشگاه نیز به حساب بازدیدکنندگان اضافه نخواهد شد. با این روش رقم واقعی نزدیک به واقعیت به دست خواهد آمد. بینی‌جی عنوان کرد که در دوره گذشته و سال قبل ۸۲۳۲ نفر بازدیدکننده از نمایشگاه دیدن کردند و انتظار داریم امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد افزایش یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×