اخبار فرش ماشینیاسلاید شونساجی و مردم

در خرید فرش های چاپ دیجیتال دقت کنید

نکات خرید فرش ماشینی ؛

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نکات خرید فرش ماشینی؛ تکنولوژی چاپ دیجیتال یکی از ابداعات نوظهور در صنعت نساجی است که به سرعت در حال نفوذ در بخش های مختلف این صنعت است و با توجه به مزایای بسیار زیادی که دارد تولید کنندگان و مصرف کنندگان در حال روی آوردن به استفاده از این تکنولوژی هستند.

در حال حاضر دو شرکت در ایران در بخش تولید فرش های چاپ دیجیتال فعال هستند که یکی از آنها اغلب بر روی طرح های کلاسیک و طرح های فرش های دستباف فعال است و دیگری بیشتر برروی طرح های مدرن و کلاسیک ماشینی.

این فرش های چاپ دیجیتال نیز مانند هر فرش دیگری دارای مزایا و معایبی هستند که باید قبل از خرید به انها دقت کنید.

متاسفانه در حال حاضر شنیده می شود برخی از فروشندگان فرش های دیجیتالی به جای اطلاع رسانی دقیق به مشتری و بازگو کردن مزایای اصلی و حقیقی فرش های ماشینی دیجیتال از هراس اینکه نکند مشتری نسبت به این نوع فرش واکنش نشان دهد و آنرا خریداری نکند فرش های چاپی را به عنوان فرش های دستباف که با استفاده از روبات گره زده شده و یا به عنوان فرش های ماشینی با تراکم بالا و … جا میزنند و به مشتری می فروشند که این بدترین و خطرناک ترین نوع فروش این نوع فرش ها در بازار است.

لازم است تولید کنندگان فرش های ماشینی با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال  به صورت ویژه فروشگاه های ارائه کننده این نوع فرش ها را توجیه کنند و نحوه توضیح و معرفی صحیح این فرش های جدید را که می تواند انقلابی در طرح و نقشه فرش ماشینی ایجاد کند را به فروشندگان و فروشگاه داران به صورت سازماندهی شده آموزش دهند.

همانطور که می دانیم بدترین تخریب برای یک محصول بد تبلیغ کردن آن است و به نظر این نوع تبلیغ بد برای فرش های چاپی در حال انجام است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در صورتی که در این مورد نظر یا پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید.

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×