اخبار فرش ماشینیگالری ویدئو

در سال های آینده بیشتر نمایشگاه ها در استانبول متمرکز خواهد شد (ویدیو)

مصاحبه با آقای آرش یوسفی مدیر فروش شرکت TAIHECO

شرکت TAIHECO با مدیریت آقای آرش یوسفی در نمایشگاه فرش قاز آنتپ حضور داشت و فرصتی فراهم شد تا با ایشان مصاحبه ای انجام دهیم. آقای یوسفی به عنوان نماینده و مدیر فروش شرکت تایگر در چین، تجربه و دانش بالایی در صنعت تولید نخهای ویسکوز دارند. این شرکت تولید کننده انواع نخهای ویسکوز، از جمله نخهای رینگ و اپن اند، است و فعالیت خود را همزمان با ورود نخ ویسکوز رینگ به صنعت فرش ایران آغاز کرده است.

از شما دعوت می‌کنیم تا این مصاحبه جذاب و آموزنده با آقای آرش یوسفی، مدیر فروش شرکت TAIHECO، را مشاهده کنید و از دیدگاه‌ها و تجربیات ایشان در صنعت تولید نخ‌های ویسکوز بهره‌مند شوید.


نماینده و مدیر فروش شرکت تایگر در چین:
ما تولید کننده انواع نخ‌های ویسکوز هستیم، از جمله نخ‌های رینگ، اپن اند… . فعالیت ما همزمان با ورود نخ ویسکوز رینگ به صنعت فرش ایران آغاز شد. خدا را شکر، با توجه به کیفیت بالای محصولاتمان و عدم تغییر در راندمان تولید دستگاه‌ها، نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم و شرکت‌ها رضایت خوبی از همکاری با ما دارند.

ما همیشه تلاش کرده‌ایم علاوه بر حفظ کیفیت، خدمات خوبی نیز به شرکت‌ها ارائه دهیم. در نمایشگاه قاضی آنتپ حضور داشتیم. همچنین در نمایشگاه‌های مختلفی مانند نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول (CFE) و نمایشگاه دموتکس دبی به عنوان بازدیدکننده شرکت کردیم. با این حال، نمایشگاه قاضی آنتپ کیفیت بالایی نداشت و برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول بسیار بهتر بود. به همین دلیل، فکر می‌کنم از سال‌های آینده، بیشتر نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت فرش در ترکیه یا همان (CFE) برگزار خواهد شد.

در صنعت فرش، نخ‌های تولیدی ترکیه شناخته شده هستند، اما باید بگویم که از لحاظ کیفیت، نخ‌های ویسکوز تولیدی ما در چین هیچ تفاوتی با نخ‌های ترکیه ندارد. چرا که الیاف مورد استفاده در نخ‌های ترکیه نیز از چین وارد می‌شود. چین اولین تولید کننده الیاف در جهان است. بنابراین، اگر می‌شنوید که نخ ترکیه‌ای کیفیت بالایی دارد، باید بگویم که این صرفاً به خاطر نام ترکیه است. در واقع، نخ‌های تولیدی ما در چین در برخی موارد کیفیت بهتری نیز دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×