اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه بین‌المللی صنایع فرش ماشینی در کاشان افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فرش ماشینی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان کاشان افتتاح شد.

در چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی، ۲۵ شرکت مختلف در زمینه صنعت فرش ماشینی شرکت کردند که این شرکت‌ها از بخش‌های مختلف کشوری و بین‌المللی در زمینه تأسیسات، الکترونیک، قطعات ماشین‌آلات، رنگرزی، ریسندگی و غیره فعالیت می‌کنند. شرکت های فعال در این نمایشگاه برای شناساندن بهتر خدمات صنعتی به تولیدکنندگان فرش ماشینی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل هستند.
میثم نوابی پور با اشاره به حضور ۲۵ شرکت در غرفه های گوناگون این نمایشگاه افزود: فعالیت نزدیک به یکهزار واحد تولیدی فرش ماشینی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ظرفیت مناسبی برای برپایی این نمایشگاه جهت نمایش دستاوردها است.
وی عنوان کرد: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند روزانه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به سالن سپیده کاشانی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
به گفته وی، چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی که با همکاری مرکز پژوهش های فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برپا شده، تا سیزدهم اردیبهشت ادامه دارد.
بیش از ۸۰۰ واحد تولید فرش ماشینی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با عرضه سالانه بیش از ۵۰ میلیون مترمربع فرش، افزون بر ۵۰ درصد از تولید و صادرات صنعت فرش کشور را انجام می دهند.

مدیر چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مرجع تخصصی پژوهش‌های کاربردی در حوزه صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته است، بیان کرد: اکثر بازدیدکنندگان مدیران و پرسنل فرش ماشینی هستند بنابراین شرکت‌های تولیدی فرش ماشینی می‌توانند از نزدیک با شرکت‌های خدماتی ارتباط برقرار کنند و کیفیت‌های مختلف تولیدی را به‌طور مستقیم ارزیابی نمایند.

وی با تأکید بر اینکه بعضی از شرکت‌ها صنایع خود را  به کشورهای اروپایی صادر می‌کنند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از مشکلات صادرات همچون تحریم، داشتن کارت بازرگانی، گمرک و مالیات باعث کمتر شدن صادرات شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×