اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی پرتغال / پورتو

کاوش در توسعه بازار نساجی و پوشاک پرتغال با بیش از ۷ میلیارد یورو گردش مالی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تاریخ: ۰۲ – ۰۴ ژوئن ۲۰۲۲

محل برگزاری: سایت نمایشگاهی Exponor – پورتو

ساعت بازدید: ۱۰:۰۰ الی ۱۹:۰۰

کاوش در توسعه بازار نساجی و پوشاک پرتغال با بیش از ۷ میلیارد یورو گردش مالی

شرکت ترکیه ای بریج اکسپو برگزار کننده این رویداد مهم در کشور پرتغال میباشد. تمرکز تیم بازاریابی Intertex پرتغال بر دسترسی به خرده فروشان و خریداران عمده فروشی در بازار نساجی اروپا است. ما دائماً تلاش می کنیم تا برنامه خریداران موجود خود را گسترش دهیم تا کارایی کار شما در نمایشگاه بهبود یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حقایق کلیدی در مورد بازار نساجی و مد کشور پرتغال

پرتغال در حال حاضر یکی از قوی ترین صنایع نساجی در اروپا را دارد و به دلیل مهارت چشمگیر در تولید لباس های با کیفیت بالا و منسوجات خانگی شناخته شده است. “ساخت پرتغال” نمادی از کیفیت و قابلیت اطمینان است و همچنین به این معنی است که محصول در محیطی ساخته شده است که از نظر اجتماعی و زیست محیطی مسئولیت پذیر است.

پرتغال در سراسر جهان به عنوان مقصدی عالی برای تهیه و تولید پوشاک برای برندهای لباس در هر اندازه شناخته شده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، رسیدن محموله ها به اروپا و قاره آمریکا آسان است و در زمان و هزینه حمل و نقل صرفه جویی می شود.

تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات پرتغال از دانش و فناوری لازم برای تولید پوشاک باکیفیت با هزینه کمتر نسبت به بسیاری از همتایان اروپایی خود برخوردارند.

مشخصات غرفه گذاران:

  • انواع لباس و پوشاک
  • انواع پارچه ها : پارچه های چاپ شده / پارچه های رنگی-بافته-پیراهن / پارچه های جین و بافندگان
  • انواع الیاف، نخ و مواد اولیه
  • مواد شیمیایی نساجی
  • پشم، ابریشم، توری، گلدوزی
  • دکمه ها، زیپ ها انواع دیگر اکسسوری ها
  • چاپ دیجیتال
  • طراحان و استودیوهای طراحی
  • ماشین آلات نساجی
  • منسوجات خانگی
  • کفشهای چرمی

 

چرا باید در نمایشگاه اینترتکس پرتغال شرکت کنیم؟

اینترتکس پرتغال تنها و بزرگترین نمایشگاه بین المللی است که وارد بازار پرتغال شده است و شرکت کنندگان می توانند از تمامی این فرصت ها در کنار خریداران استفاده کنند.

هیئت ها و بازدیدکنندگان حرفه ای از ۱۸ کشور؛ نه تنها از کشورهای اروپایی بلکه از ایالات متحده آمریکا و کشورهای آمریکای جنوبی برای بازدید از نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

اینترتکس پرتغال جایی است که می توانید هزاران محصول مد روز را از مارک های معروف و فروشگاه های زنجیره ای کشف کنید.

بیش از ۵۰۰۰ متخصص صنعت نساجی صنعت در یک پلت فرم و زیر یک سقف گرد هم می آیند تا با تامین کنندگان، مشتریان و شرکای تجاری جدید ملاقات کنند.

می توانید اطلاعاتی در مورد بازار فعلی و آینده بازار به اشتراک بگذارید و به دست آورید.

شما می توانید پتانسیل کسب و کار خود را از طریق جلسات B2B تقویت کنید.

 

بیش از ۵۰۰۰ بازدید کننده | ۱۵۰ غرفه دار | ۱۷ کشور | ۳۰۰+ جلسه دوطرفه بین مشتری و غرفه گذاران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه لطفا با ما تماس بگیرید:

تلفن:۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

واتساپ:۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

ایمیل: behnam@bgroupus.com

 

مروری بر صنعت نساجی پرتغال:

یک صنعت قوی که به دلیل مهارت و کیفیت آن شناخته شده است

پرتغال یکی از قوی ترین صنایع نساجی در اروپا را دارد و به دلیل مهارت و مهارت در پوشاک با کیفیت بالا و منسوجات خانگی شناخته شده است. آنچه صنعت نساجی پرتغال را منحصر به فرد می کند این است که چگونه تمام بخش های زنجیره ارزش را می توان در منطقه شمالی اطراف براگا و پورتو یافت که به آن مزیت رقابتی می دهد.

تمامی امکانات تولید منسوجات با بالاترین کیفیت را با استفاده از فرآیندهای اجتماعی و زیست محیطی مسئولانه چند دهه ای همراه با نوآوری مدرن ایجاد می کنند و این شیوه کار در صنعت مد آینده است.

پرتغال حدود شش هزار شرکت نساجی دارد که در همه زیربخش‌های صنعت نساجی کار می‌کنند که همگی به دلیل انعطاف‌پذیری، پاسخ سریع، مجموعه مهارت‌ها، خلاقیت و نوآوری شناخته شده‌اند. جالب اینجاست که قدمت صنعت نساجی پرتغال به قرن هجدهم بازمی‌گردد، زمانی که تولیدکنندگان پنبه و کتانی مهارت و فناوری را برای تولید پوشاک با کیفیت با هزینه کمتر نسبت به اکثر همتایان اروپایی خود توسعه دادند.

قرقره های نخ رنگی

تولید پنبه عمدتاً در لیسبون با واردات ماشین آلات مورد نیاز از بریتانیا برای تجهیز کارخانه های آنها انجام می شود. در قرن نوزدهم، پرتغال تولید کتانی را توسعه داد. الیاف کتان از هامبورگ وارد شد و تولید آن عمدتاً در مناطق شمالی بود، زیرا به دلیل وجود چندین رودخانه کوچک، آب خوبی دارد.

امروزه، پرتغال برای پارچه های با کیفیت بالا که با استفاده از پایدارترین فرآیندها و مواد ساخته می شوند، شناخته شده است. برخی از آنها EcoVero به جای ویسکوز هستند، زیرا از چوب پایدار به جای بامبو یا اکالیپتوس ساخته شده است و انتشار کمتر گازهای گلخانه ای را تضمین می کند.

پایداری یک شرط لازم برای پرتغال است

پایداری یک الزام است و همه شرکت ها در پرتغال باید قوانین زیست محیطی را رعایت کنند. یکی از اولویت‌های صنعت نساجی تلاش برای هماهنگ کردن رویه‌ها و فرآیندها با استانداردهای زیست‌محیطی اتحادیه اروپا و ISO بوده است. این منطقه دارای متخصصان ماهر برای ممیزی سیستم های مدیریت یکپارچه استانداردهای بین المللی است.

همچنین صنعت نساجی در پرتغال دارای اولویت فزاینده ای است که مسئولیت اجتماعی شرکتی را قائل است. CITEVE که از صنعت نساجی در پرتغال پشتیبانی فنی و نوآورانه می کند، به برنامه بین منطقه ای اتحادیه اروپا RESET پیوست تا انطباق با مسئولیت اجتماعی شرکت را بهبود بخشد.

نخ بازیافتی برای تولید فرش پایدار
نخ بازیافتی برای تولید فرش پایدار

به عنوان مثال، صنعت نساجی پرتغال به خوبی همسو شده و شش موضوع اصلی توسعه یافته توسط RESET را در اولویت قرار داده است: بازیافت در منسوجات و دفع زباله. مصرف آب و صرفه جویی در انرژی؛ کاهش مواد شیمیایی؛ منسوجات هوشمند و روش های جدید تولید؛ خلاقیت زیست محیطی، استفاده از الیاف طبیعی؛ مواد جدید و کاربردهای جدید.

صنعت نساجی شمال پرتغال یکی از شناخته شده ترین بخش ها در این کشور است که توسط ذینفعان مختلف بین المللی ارزش گذاری شده است. شفافیت و شیوه‌های کار مسئولانه، سرعت تولید، مهارت، مسئولیت‌پذیری محیطی و قابلیت دسترسی در راستای مهارت‌های خلاقانه، آن را به یکی از بهترین مراکز تولید نساجی در سراسر جهان تبدیل کرده است.

یکی از مهمترین بخش های اقتصاد پرتغال

شاید این همان چیزی است که صنعت پوشاک و نساجی را به یکی از مهم ترین صنایع برای اقتصاد پرتغال تبدیل می کند. صنعت نساجی و پوشاک این کشور پانزده درصد از کل صادرات را تشکیل می دهد و یکی از بزرگترین صادرکنندگان در اروپا است.

کفش های پرتغالی در بیش از صد و چهل کشور فروخته می شود و سالانه بیش از هفتاد میلیون جفت کفش صادر می شود. طبق Associação Têxtil e Vestuário de Portugal، گردش مالی صنعت نساجی پرتغال در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۷.۶۱۰ میلیون یورو گزارش شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه لطفا با ما تماس بگیرید:

تلفن:۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

واتساپ:۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

ایمیل: behnam@bgroupus.com

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×