اخبار نساجی

لیست نمایشگاه های نساجی و پوشاک در ژاپن

ژاپن به وضوح یکی از بهترین بازارهای صادرات مد و فشن برای شرکت ها است. ژاپن سومین اقتصاد بزرگ جهان است، یکی از باثبات‌ترین و سازمان‌دهی‌شده‌ترین اقتصادهای جهان است. شرکت‌های ژاپنی در جامعه‌ای کار می‌کنند که بسیار منضبط و اخلاقی است و به کشورهای دیگر اجازه می‌دهد با خیال راحت و با اطمینان با ژاپن کار کنند.

بازارهای پوشاک و نساجی ژاپن همچنان در وضعیت خوبی قرار دارند. بازار مد (پوشاک و لوازم جانبی) در پنج سال گذشته ثابت مانده است در حال حاضر ارزش بازار ژاپن ۱۵.۵ تریلیون ین است.

واردات عمدتاً از آسیا است، اما در بازارهای ممتاز و محصولات گران قیمت، برندهای اروپایی و آمریکایی سهم قوی دارند. فرصت های زیادی برای شرکت های اتحادیه اروپا وجود دارد، به ویژه از زمانی که توافقنامه مشارکت اقتصادی اتحادیه اروپا و ژاپن در اول فوریه ۲۰۱۹ لازم الاجرا شده است.

خرده فروشان برتر پوشاک در ژاپن
لیست ۳۰ خرده فروش برتر پوشاک در ژاپن

 

بازار پوشاک و مد ژاپن باثبات است و یکی از بزرگترین بازارهای صادراتی برای شرکت‌ها است. در زمانی که اکثر تولیدکنندگان، برندها و خرده‌فروشان به دلیل تأثیر همه‌گیری با چالش‌های بزرگی در بازارهای داخلی خود مواجه هستند، ورود به بازار ژاپن فکر خوبی است.

تأثیر همه‌گیری کرونا در ژاپن بسیار بسیار کمتر از اروپا بوده است و اقتصاد مصرفی آن قوی‌تر است و بنابراین بازار صادراتی ایده‌ آلی برای شرکت‌ها است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در دو دهه گذشته، بازار پوشاک ژاپن به طور فزاینده ای متمرکز شده است. تجزیه و تحلیل فروش ۱۰۰ خرده فروش برتر فروش پوشاک سالانه نشان دهنده افزایش قابل توجهی در سهم ۱۰۰ خرده فروش برتر از کل بازار است.

در زیر با بزرگترین نمایشگاه های نساجی در ژاپن آشنا می شوید:

JIAM Osaka

(ماشین آلات نساجی)
مکان: اوزاکا Osaka
تاریخ: ۳۰ نوامبر – ۳ دسامبر ۲۰۲۳
وب سایت: www.jiam-show.com

درباره نمایشگاه:

JIAM 2022 OSAKA یک نمایشگاه تجاری بین المللی است که یک پلت فرم تجاری جهانی را فراهم می کند. این نمایشگاه راه حل های نوآورانه ای را با ترکیب مجموعه مهارت های موجود در سطح بالا که از طریق تغییرات شدید بازار ایجاد شده اند، معرفی می کند و جدیدترین فناوری ها را از طیف وسیعی از بخش های صنعت ارائه می دهد.

JIAM 2022 OSAKA با موفقیت به پایان رسید. تعداد بازدیدکنندگان (گزارش اولیه) چهار روز نمایشگاه را گزارش خواهیم کرد.
تعداد بازدیدکنندگان: ۱۰,۴۲۳ تعداد
تعداد غرفه داران: مجموعا ۱۵۰ شرکت/۱۱ کشور

 

Fashion World Tokyo

(پوشاک (واردات و داخلی)، نساجی (واردات)، OEM، مد پایدار و غیره)
مکان: توکیو
تاریخ: ۱۰-۱۲ اکتبر ۲۰۲۳
توکیو: ۵-۷ آوریل ۲۰۲۳
وب سایت: www.fashion-tokyo.jp

درباره نمایشگاه:

بزرگترین نمایشگاه بین المللی مد ژاپن با ۶۵۰ غرفه دار از سراسر جهان!
FaW TOKYO -FASHION WORLD TOKYO پلتفرم تجاری برای شرکت‌های سراسر جهان است تا جدیدترین محصولات/مواد پایدار، پوشاک، کیف، کفش، لوازم جانبی، پارچه/مواد/لوازم جانبی نساجی و فناوری‌های دیجیتال مد را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه ماه آوریل مجموعه‌های AW را جمع‌آوری می‌کند و از ۲۳۰۰۰ خریدار از سرتاسر جهان استقبال می‌کند تا برندها، پارچه‌ها و مواد را تهیه کنند و خدمات منبع‌یابی مد/OEM/ODM و موارد دیگر را سفارش دهند.

Rooms

(پوشاک، اکسسوری، کفش و …)
مکان: توکیو
تاریخ: ۱۲-۱۵ اکتبر ۲۰۲۳
وب سایت: www.roomsroom.com
محل برگزاری: Shibuya Hikarie 9F Hikarie Hall
تعداد برنامه ها: ۲۵۰ برند (فرض شده)
تعداد بازدیدکنندگان مورد انتظار: ۱۵۰۰۰

درباره نمایشگاه:

این نمایشگاه رویدادی مدیریت‌شده است که طی ۲۰ سال گذشته بیش از ۱۰۰۰۰ غرفه دار از همه ژانرها مانند مد، سبک زندگی، هنر، اجرا و .. با هدف احیای کارهای خلاقانه شرکت کرده‌اند. این نمایشگاه، یک جشنواره خلاقانه که به یک پلتفرم جدید تبدیل شده است که عملکردهای مذاکره تجاری و عملکردهای فروش محصول را ترکیب می کند.

به موازات مذاکرات تجاری و تطبیق، می توانید از طریق تعامل مستقیم با مشتریان عمومی و فروش محصولات، انتظار گسترش کسب و کار جدید را نیز داشته باشید.

 

Plug In

(لباس زنانه، پوشاک مردانه، لوازم جانبی، کیف، کفش، کالاهای سبک زندگی، کالاهای خوراکی و نوشیدنی، وسایل نمایشگاهی، فناوری، راهکارهای تجاری و غیره)
مکان: توکیو
تاریخ: ۲۲-۲۴ مارس ۲۰۲۳
وب سایت: www.plugin-ex.com

درباره نمایشگاه:

از زمان برگزاری اولین رویداد در سال ۲۰۰۶، PLUG IN به عنوان یک نمایشگاه مشترک از کالاهای متفرقه مد و سبک زندگی با کیفیت بالا شهرت پیدا کرده است.
این نمایشگاه یک نمایشگاه متوسط ​​است که توسط رسانه شماره ۱ صنعت مد “Senken Shimbun” میزبانی می شود.

ما در BtoB به عنوان مکانی برای ملاقات غرفه داران با بازدیدکنندگان مختلف مانند فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های منتخب، فروشگاه های تخصصی، تولید کنندگان، شرکت های تجاری، رسانه ها و غیره تخصص داریم.

از سال ۲۰۲۱، CREDITS به عنوان یک شریک مالی داریم که به عنوان “PLUG IN│Editorial”شناخته می شود. ما در حال گسترش زمینه های طراحی کالاهای متفرقه، لوازم آرایشی زیبایی و مواد غذایی هستیم.
ما همچنین بازاریابی آزمایشی را با همکاری فروشگاه منتخب “Editorial” برای حمایت از غرفه داران، از جمله گزینه هایی مانند جلسات عکس، انجام می دهیم.

 

Project Tokyo

(پوشاک، لوازم جانبی مد، کفش)
مکان: توکیو
تاریخ: ۱۵-۱۶ مارس ۲۰۲۳
وب سایت: www.project-tokyo.com

درباره نمایشگاه:

PROJECT TOKYO صاحبان و خریداران خرده فروشان مختلف در سراسر جهان را برای نمایشگاه مارس ۲۰۲۳ دعوت می کند.
غرفه داران می توانند برای برنامه همسان سازی ما با خریداران دعوت شده درخواست دهند.

 

Jumble

(لباس های راحتی، فضای باز، ورزشی، پوشاک سبک، کفش و غیره)
مکان: توکیو
تاریخ: ۸-۱۰ مارس ۲۰۲۳
وب سایت: www.jumble-tokyo.com

درباره نمایشگاه:

برای بیش از ۱۰ سال در صحنه مد توکیو، نمایشگاه تجاری، JUMBLE نقش مهمی در بین برندهای لباس ژاپنی، لوازم جانبی، کالاهای خانگی و همچنین آثار هنری در صنعت نساجی بازی کرده است.

چیزی که Jumble را منحصر به فرد می کند قول آن که ” کیفیت همیشه اول است” می باشد. تعهد ما به تشویق تولید محلی و طول عمر طولانی کالاها از طریق انتخاب دقیق مواد خام، طراحی همیشگی، و مهارت‌های ماهر است. محصول تولید شده؛ توسط چه کسی، چگونه و کجا تولید می شود برای ما دارای اهمیت است.

 

MAG

(پوشاک، لوازم جانبی مد، کفش)
مکان: توکیو
تاریخ: ۸-۱۰ مارس ۲۰۲۳
مکان: اوزاکا
تاریخ: ۱۴-۱۵ مارس ۲۰۲۳
وب سایت: www.mag-preview.com

“MAG” یک نمایشگاه مشترک مد، داخلی و کالا است. خریداران از همه اقشار به مغازه‌ها می‌آیند، بنابراین این امکان وجود دارد که مشتریان جدید مختلفی را به دست آورید. همچنین، اختلاط با دیگر خلاقان و مغازه داران امکان تبادل ایده های جدید را چه به صورت خلاقانه و چه در کسب و کار فراهم می کند.
ما امیدواریم که رویدادی را بهتر از هر کاری که قبلا انجام داده‌ایم برگزار کنیم.

AFF (Asia Fashion Fair)

(پوشاک، پارچه، تزئینات، منسوجات خانگی، لوازم جانبی)
مکان: اوزاکا- Osaka
تاریخ: ۱۱-۱۳ آوریل ۲۰۲۳
وب سایت: www.asiafashionfair.jp

نمایشگاه AFF (نمایشگاه مد آسیا) در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد. این نمایشگاه یک بار در بهار در اوزاکا و یک بار در پاییز در توکیو برگزار می‌شود و این رویداد تا به امروز ۳۵ دوره برگزار شده است.

به عنوان بزرگترین نمایشگاه OEM.ODM برای منسوجات و پوشاک در ژاپن، AFF طبقه بندی محصولات مختلف از جمله پوشاک، پارچه، منسوجات خانگی و لوازم جانبی را به نمایش می گذارد. غرفه داران AFF تجربه غنی کار با شرکت های ژاپنی دارند که منجر به این واقعیت می شود که آنها به راحتی می توانند انواع خواسته های مربوط به ODM، عملکرد بالا، مد سریع و قیمت های پایین را برطرف کنند.

اخیراً مدل «چین بعلاوه یک» از مفهومی به واقعیت تبدیل شده است، نمونه آن تعداد واردکنندگان ژاپنی است که از پایگاه‌های تولیدی در سراسر آسیا به منسوجات و پوشاک روی آورده‌اند. شرکت های چینی با افتتاح کارخانه های جدید در آسیای جنوب شرقی این تمایل را دنبال می کنند. عرضه محصولات از چین به آسیا گسترش یافته است.

AFF با جذب تامین کنندگان بیشتر، انتخاب های بیشتری را برای خریداران ژاپنی فراهم می کند.

 

Premium Textile Japan

مکان: توکیو
تاریخ: ۲۴-۲۵ مه ۲۰۲۳
وب سایت: www.ptjapan.com/index2.html
برگزارکننده: سازمان هفته مد ژاپن (JFW)
محل برگزاری: سالن نمایشگاه بین المللی فروم توکیو E-1

پریمیوم نساجی ژاپن (PTJ) یک جلسه تجاری است که در آن غرفه داران با دقت انتخاب شده، انواع منسوجات با کیفیت بالا را پیشنهاد می کنند.

 

JITAC European Textile Fair

چهل و ششمین نمایشگاه نساجی اروپا JITAC 2024 SS

مکان: توکیو
تاریخ: ۱۵-۱۷ مارس ۲۰۲۳
وب سایت: www.jitac.jp
اعضا: ۶۵ شرکت

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×