اخبار نساجیجذاب‌ترین‌ها

نورانی کردن بند کفش

افزایش ایمنی در هنگام دویدن و دوچرخه سواری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نورانی کردن بند کفش باعث افزایش ایمنی در هنگام دویدن و دوچرخه سواری می‌شود.

متخصصان منسوجات در دانشگاه ناتینگهام ترنت بندهای کفشی را طراحی کرده‌اند که روشن شده و چشمک می‌زند تا در هنگام شب ایمنی را برای دوندگان و دوچرخه سواران فراهم کند.

بندهای کفش بریدی شامل دیودهای ساطع‌کننده نور (LED) به اندازه یک “کک” هستند و با حرکت کفش‌ها، روشن یا خاموش می‌شوند. از آنجا که LED‌ها در یک رزین ضد آب قرار گرفته‌اند، بند کفش‌ها کاملاً قابل شستشو و استفاده معمول هستند.

این بند کفش‌ها همچنین می‌توانند به عنوان لوازم جانبی مد محبوب شوند و علاوه بر دلایل ایمنی، برای اهداف زیبایی مورد استفاده قرار گیرند.

این بندها توسط یک باتری کوچک و یکپارچه در کفش تغذیه می‌شوند که شامل لوازم الکترونیکی متصل به سنسور روشن و خاموش است. وسایل الکترونیکی موجود در کفش نیز در یک غلاف سیلیکونی تعبیه شده‌اند تا از آنها محافظت شده و به طور یکپارچه در طراحی کفش گنجانده شوند.

تا زمانی که LED‌ها روشن نشوند، دقیقاً مانند بند کفش‌های معمولی به نظر می‌رسند، زیرا وسایل الکترونیکی با چشم غیر مسلح دیده نشده و همچنین به سختی احساس می‌شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این بندکفش‌ها دارای پتانسیل واقعی هستند که می‌توانند در صنعت بهداشت، ورزش، اوقات فراغت، صنایع دفاعی و امنیتی تفاوت زیادی ایجاد کنند.

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×