اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

هجدهمین نمایشگاه کالاهای خانگی و نهمین نمایشگاه فرش ماشینی همدان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه کالاهای خانگی و بازرگانی، هم زمان با نهمین نمایشگاه فرش ماشینی، دکوراسیون، کف پوش و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان خبر داد.

حسین رجبیان در همدان اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ یکم بهمن ماه آغاز خواهد شد و در تاریخ ششم همان ماه به کار خود خاتمه می‌دهد. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه برپا می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد ۹۰ واحد مشارکت کننده از سراسر کشور شامل شهرهای مشهد، اصفهان، قم، کاشان، زنجان، اراک، قزوین، کرمانشاه، کرج، سنندج، اردبیل، تهران و همدان حضور دارند و محصولات خود را در این مساحت عرضه می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان عنوان کرد: کالاهای ارائه شده در نمایشگاه شامل انواع فرش و تابلو فرش‌های ماشینی، هود، سینک، گاز، شیرآلات، یخچال، دکوراسیون داخلی، لباسشویی و پتوشویی سطلی، صنایع چوب و فلز، جارو برقی خانگی و صنعتی، مبلمان سنتی و باغی، کابینت، منسوجات ایرانی، کالای خواب، لوازم خرد آشپزخانه، انواع وسایل سفره آرایی، سرویس گرانیت و قابلمه، ظروف پذیرایی چینی و سرامیک  و غیره است.

۱۳۷ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه‌ لوازم خانگی مشهد حضور دارند
تیم تکواندوی لوازم خانگی کن صدرنشین «جام کوثر» باقی ماند
ساختار جدید نمایشگاه کتاب به تصویب رسید

رجبیان تصریح کرد: حضور فراوان و پر شور شرکت‌ها و استان های مختلف در این نمایشگاه نشانگر این است که این عنوان نمایشگاهی به خوبی در سطح کشور شناخته شده و از اعتبار مناسبی برخوردار است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار داشت: استقبال بسیار زیاد همشهریان نیز بیانگر این نکته است که تنوع ، کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از تسنیم، ساعت بازدید از هجدهمین نمایشگاه کالاهای خانگی و بازرگانی، هم زمان با نهمین نمایشگاه فرش ماشینی، دکوراسیون، کف پوش و صنایع وابسته هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و در روز جمعه به صورت یکسره از ۱۰ تا ۲۱ است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×