اخبار نساجی

آغاز انتشار اوراق مشارکت ۲۷۰۰ میلیارد ریالی آبفای خوزستان

 

آغاز انتشار اوراق مشارکت 2700 میلیارد ریالی آبفای خوزستان

تهران – مدیر عامل ابفای خوزستان از انتشار اوراق مشارکت ۲۷۰۰ میلیارد ریالی طرح های عمرانی فاضلاب خوزستان از ۱۷ اسفند ماه جاری به مدت شش روز کاری در شعب منتخب بانک تجارت خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از ایرنا، ‘محسن پویا’ روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص ویژگی های این اوراق گفت: این اوراق دارای سود علی الحساب سالانه ۲۰ درصد، معاف از مالیات، قابل باز خرید قبل از سررسید، پرداخت سود روز شمار در مقاطع ۳ ماهه، بی نام، قابل انتقال به غیر می باشد که اصل وجه و سودهای متعلق به آن توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است و بانک تجارت به عنوان عامل و بازارگردان اوراق معرفی شده است.

وی افزود: هدف از انتشار این اوراق تامین مالی اجرای شبکه و طرح جامع فاضلاب ۱۶ شهر استان خوزستان می باشد که ارتقای شاخص های بهداشتی، حفظ منابع آبی استان، افزایش شاخص بهره مندی مشترکان از شبکه فاضلاب و توسعه بخش کشاورزی از جمله آثار مستقیم آن می باشد و شاخص بهره مندی مردم از خدمات آبفا را در این ۱۶ شهر از ۳۳ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داد.

رییس هیات مدیره آبفای خوزستان با اشاره به این که دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت شهرهای کشور به ویژه در استان خوزستان دارد، پیش بینی کرد که این اوراق با استقبال خوب سرمایه گذاران همراه شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پویا خاطر نشان کرد: طرح های گفته شده در ۱۶ شهر شامل آبادان، خرمشهر، بستان، شادگان، بندر امام، ماهشهر، سوسنگرد، هویزه، رفیع، شوش، اندیمشک، دزفول، شوشتر، رامهرمز، ایذه و بهبهان اجرا خواهد شد.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان یکی از شرکتهای تابعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر اساس قانون تجارت در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد.

در این راستا و به منظور بهینه سازی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خوزستانی در تمامی شهرهای استان، اداره های آبفا زیر نظر شرکت فعالیت خود را آغاز کردند.

هم اکنون شرکت آبفا خوزستان در ۵۱ شهرستان به جز اهواز، بیش از ۴۹۰ هزار مشترک را تحت پوشش خدمات خود دارد.

شایان ذکر است که از سال ۸۵ تاکنون نیز ۲۰ شهر جدید که پیش از این زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی بودند از خدمات شرکت آب و فاضلاب خوزستان بهره مند شده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×