اخبار فرش ماشینیگالری ویدئو

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه در آینده پتانسیل های خود را بیشتر نشان خواهد داد(ویدیو)

مصاحبه با آقای مهدی صابر مدیرعامل فرش خاطره کویر کاشان

شرکت فرش خاطره کویر کاشان در سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرده است. در حال حاضر با دستگاه های ۱۵۰۰ شانه و ۱۶۰۰ شانه در زمینه فرش های ابریشیمی به فعالیت خود ادامه میدهد.

نمایشگاه دموتکس دبی شامل هزینه های بالایی بود و ما انتظار داشتیم بازدید کنندگان بیشتری در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. امیدواریم از سال های آینده این نمایشگاه بهتر و موفق تر برگزار شود.

شرکت کننده های ایرانی در نمایشگاه دموتکس دبی شرکت هایی بودند که در زمینه صنعت فرش مطرح بودند و در این نمایشگاه بهترین محصولات خود را عرضه کردند.

سبک محصولات ترک با محصولات ایرانی متفاوت است و نمیشود باهم مقایسه کرد. به دلیل بودن فرش دستباف و فرش ماشینی ایرانی تولیدکنندگان ترک جایگاهی در نمایشگاه دموتکس دبی نداشتند.

کنار هم بودن فرش دستباف و فرش ماشینی میتواند نکات مثبتی داشته باشد و بازدیدکننده میتواند با یک بار هزینه هردو را بازدید کند.خواسته بازار فرش های شانه پایین است و بهتر است بیشتر از فرش های شانه بالا به آن توجه داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×