اخبار فرش ماشینیگالری ویدئو

رونق نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده درخشان برای صنعت فرش (ویدیو)

گفتگو با آقای ناصر سراج در نمایشگاه دموتکس دبی

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه بازگشت بسیار خوبی داشته است و این نمایشگاه آینده بسیار خوبی خواهد داشت. بازدیدکنندگان این نمایشگاه افراد توانمندی بودند. مشتریان از طریق بازار هدف در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه با برطرف کردن مشکل و با برنامه ریزی بهتر سال آینده نمایشگاه بهتری خواهد شد. نکته مثبتی که دیده شد این بود که در این نمایشگاه تاریخ بعدی دموتکس معلوم شد و شرکت ها با برنامه ریزی دقیق تری سال آینده را برگزار خواهند کرد.

به جز شرکت های ایرانی از کشورهای دیگر کمتر در این نمایشگاه شرکت کردند و به نظر بنده باید به این مسئله بیشتر پرداخت. نمایشگاه دموتکس خاورمیانه میتواند بستر مناسبی برای یک نمایشگاه ایرانی بین المللی باشد.

محدودیت های سیاسی و اجتماعی برای کشور ایران وجود دارد و قطعا انتظار نمیرود که یک نمایشگاه در ابعاد دموتکس در ایران داشته باشیم. ما از یک برند بین المللی در زمینه نمایشگاه استفاده میکنیم که از نظر بنده این موضوع خوبی است.

در برگزاری سمپوزیوم بین المللی فرش ایران ارگان هایی مانند انجمن صنایع نساجی ایران، اتحادیه فرش تهران و اتاق بازرگانی کاشان این رویداد را مورد حمایت خود قرار دادند و در دوره های بعدی اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

از نظر استراتژیک باید حلقه های مفقوده صنعت فرش را پیدا کرد و به نقاط قدرت و ضعف آن پرداخت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×