اخبار فرش ماشینیگالری ویدئو

استقبال از محصولات قالیچین در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه (ویدیو)

محمد جواد کمالیان مدیر عامل شرکت قالیچین

خدمات شرکت قالیچین: زمینه های معرفی محصولات فرش، بازی گونه سازی خرید و انتخاب فرش، خدمات شبیه سازی ۲ بعدی،۳ بعدی و تورهای مجازی، پلتفرم مجازی برای خرید و فروش است.

در نمایشگاه دموتکس دبی قسمت شخصی سازی فرش با طراحی های هوش مصنوعی را ارائه کردیم. امروزه هوش مصنوعی در طراحی و هدفمند سازی تولید میتواند کمک کند.

در حال حاضر تولیدکنندگان به خواسته و سلیقه مشتریان اهمیت نمیدهند و بیشتر به دنبال سبک سازی و سلیقه سازی هستند در واقع باید خلق اثر به مشتری داده شود و هدفدار تر و هدفمند تر تولید انجام شود.خدمات شرکت قالیچین صرفا خدمات نرم افزاری نیست خدمات سخت افزاری هم ارائه میدهد.

استارت این کار از شهریور سال گذشته به مناسبت پنج ساله شدن شرکت قالیچین خورده شد و ما خواستیم برگ برنده ای را ارائه دهیم. استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی فرش به معنای حذف طراحان از این صنعت نیست در واقع کسانی که بتوانند به درستی از آن استفاده کنند باقی میمانند و کسانی که به روش سنتی ادامه دهند امکان حذفشان وجود دارد. طراحی در بازار میماند که بتواند با ابزار روز کار کند.

فضای آینده قطعا فضای تکنولوژی است و هرکس زودتر برای یادگیری قدمی بردارد در آینده موفق و برنده خواهد بود. نکته مثبت تکنولوژی این است که هیچ زمانی نقطه توقف ندارد. هوش مصنوعی و تکنولوژی از مواردی نیستند که بشود جلوی آن هارا گرفت باید کنار اومد و برای یادگیری به آن ورود کرد. کسانی مسیر گذشته و ثابت خود را ادامه دهند قطعا محکوم به فنا هستند اما کسانی که با ترند روز همراه میشوند قطعا موفق خواهند بود.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×