اخبار فرش ماشینی

آیا قلب نساجی از تپش می ایستد؟ / احتمال تجمع کارگران شرکت پلی اکریل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان در گفتگویی که با مجله کهن داشتند بیان کردند که : “شرکت پلی اکریل ایران بزرگترین و تنها تولید کننده الیاف اکریلیک کشور و افتخار صنعت استراتژیک نساجی ایران در صورت بی توجهی بیشتر مسئولان کشور در معرض نابودی کامل قرار خواهد گرفت.”

آقای چلمقانی در ادامه گفتند که ما امیدواریم مسئولین کشور با حمایت با حمایت پیش از پیش خود اجازه ندهند چراغ صنعت افتخارآمیز کشور که خار چشم بیگانگان است خاموش شود، این شرکت که هم اکنون بیش از دو هزار پرسنل زحمتکش دارد در آستانه تعطیلی می باشد و نیاز جدی به رسیدگی دارد.

شرکت پلی اکریل اصفهان در تاریخ ۲۴ مردادماه ۱۳۵۳ با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی از بانک های تخصصی ایرانی و شرکت دوپان دونمور آمریکا تاسیس شد. بهره برداری از کارخانه های پلی استر و اکریلیک در سال های ۱۳۵۷ و ۱۳۶۰ آغاز شد. در سال ۱۳۷۹کارخانه اکریلیک ۲ به دنبال طرح های توسعه شرکت، با تولید الیاف و نوار اکریلیک و با سرمایه شرکت و تحت لیسانس اسنیا ایتالیا به بهره برداری رسید.

ظرفیت اسمی تولید شرکت پلی اکریل ایران معادل ۱۲۵.۰۰۰ تن در سال می باشد.

وضعیت کنونی شرکت پلی اکریل اصفهان به گفته کارگران این گونه است که، شرکت با ۳۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کند و حقوق کارگران از فروردین‌ماه پرداخت نشده است. کارگران در بین صحبت های خود به موضوع احتمال تجمع دوباره خود در روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه در مقابل فرمانداری اشاره کردند.

در این رابطه بخوانید:

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پلی اکریل درگیر مشکلات فراوان

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : الیاف مصنوعی یا الیاف بشر ساخت چیست ؟ 

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×