اخبار نساجی

ارزیابی طرح های در دست اجرا به صورت بر خط صورت می گیرد

با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ارزیابی، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا، به صورت بر خط (online) کنترل و تجزیه و تحلیل‌های لازم روی آن صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجامع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز یکشنبه ضمن اعلام این خبر گفت: با راه اندازی کامل این سامانه، امکان بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های در حال انجام تمامی سازمان ها و شرکت های تابعه به صورت لحظه‌ای فراهم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ‌’وحید یزدانیان’ با اشاره به مزایای پیاده سازی این سیستم افزود: با استفاده از این سامانه می توان در صورت خارج شدن روند اجرایی پروژه ها از اهداف تعریف شده، به موقع تشخیص و اقدام های لازم را اجرایی کرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از طریق این سامانه، ارتباط بین طرح ها و پروژه ها با استراتژی ها و سیاست های کلی وزارتخانه کنترل می‌شود.

یزدانیان با اشاره به الزام‌های قانونی پیاده سازی این سامانه گفت: بر اساس ماده هشت دستورالعمل اجرایی نظام مدیریت عملکرد، دستگاه‌های اجرایی مکلف شده اند تا این نظام را پیاده و نظارت الکترونیکی را عملیاتی کنند.

وی با بیان این مطلب که بخشی از این نرم افزار مربوط به ارزیابی عملکرد می باشد و در ستاد وزارت نصب و پیاده سازی شده است تصریح کرد: این نرم افزار قابلیت لینک در سطوح سازمان ها و شرکت های تابعه را فراهم می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: امکان رده بندی سازمانی، مدیریتی و کارمندی از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که امکان ارزیابی در سطوح مختلف را فراهم می‌کند.

مدیر کل دفتر، نظارت، ارزیابی برنامه و امور مجامع با بیان این مطلب که این نرم افزار در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور طراحی و به صورت یکپارچه به تمامی سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی ارایه شده، تاکید کرد: امکان گزارش‌گیری پویا از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می‌شود که به واسطه آن می‌توان گزارش‌های لحظه ای از روند پیشرفت پروژه ها برای بخش‌های سیاست‌گذار کشور آماده کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×