اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگالری ویدئومد و پوشاکنساجی و مردم

استاندارد اوکوتکس ۱۰۰ چیست ؟ (OEKO-TEX 100)

استاندارد اوکوتکس :: بیش از ۲۵ سال است که موسسه استانداردهای نساجی اوکوتکس برای ایجاد اطمینان در تولید محصولات فاقد هرگونه مواد سمی و مضر در کنار صنعت نساجی جهان می باشد و یکی از استانداردهای ارایه شده توسط این موسسه نیز استاندارد پایه ۱۰۰ می باشد.

محصولاتی که دارای لیبل و نشان استاندارد اوکوتکس ۱۰۰ هستند بیش از ۳۰۰ تست و آزمایش مواد شیمیایی سمی و آسیب رسان را پشت سر گذاشته اند و کاملا قابل اطمینان هستند.

برای اینکه محصولی این نشان را بدست آورد تمام اجزاء کالای نساجی باید استاندارد لازمه را دارا باشد بنابراین نه تنها منسوج بافته شده بلکه تمام اجزا مانند زیپ ، دکمه ونیز تست می شوند تا در راستای غیر مضر بودن مواد به کار رفته شده در انها برای بدن و محیط زیست اطمینان حاصل شود.

این نشان استاندارد برای تمامی کالاهای نساجی از پوشک بچه و لباس های ورزشی گرفته تا کالای خواب منزل شما را تحت پوشش قرار می دهد و امروزه در اغلب کشورهای جهان به ویژه کشور های اروپایی و آمریکا شناخته شده هستند و طبق تحقیقات انجام شده توسط این موسسه در کشورها و مناطق ذکر شده بیش از ۶۰ درصد مردم درک کاملی از تعاریف و معنای این استاندارد دارند.

:: استاندارد اوکوتکس ::

OETI Iran 

Contact person

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

Ehsan Ekrami
Unit 19, No 54, Hayamanesh Ave., Shahid Kaboli St. Seyed Khandan 1631679111 Tehran – Iran

Phone +98 21 47623233
iran@oeti.biz

————————————————————————————

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×