اخبار نساجی

اصلاح حرکات ورزشی غلط با لباس هوشمند هشداردهنده!

 

با لباس هوشمند Move دیگر نیازی به مربی نخواهید داشت چراکه فناوری به کار رفته در این لباس شما را برای انجام حرکات صحیح ورزشی و دستیابی فرم ایده‌آل بدن راهنمایی می کند.

بسیاری از افراد به دلیل استفاده از مربیان غیر حرفه‌یی و یا انجام حرکات ورزشی غلط، دچار آسیب های عضلانی می شوند.

شرکت ElecticFoxy فناوری لباس هوشمند Move را ارائه کرده که قادر است با تشخیص حرکات ورزشی و اعلام هشدار لرزشی، فرد را برای انجام یک حرکت صحیح و اصلاح فرم ایده آل بدن راهنمایی کند.

در این لباس هوشمند چهار سنسور کششی تعبیه شده که برای تشخیص حرکات بدن در زمان انجام تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

سنسورها در طول انجام تمرینات ورزشی، طرز قرار گرفتن بدن و عضلات را مورد بررسی قرار می دهند و در زمان انجام یک حرکت اشتباه، سیستم لرزشی فعال می شود تا فرد بلافاصله نوع حرکت خود را اصلاح کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این سیستم هشداری ارتعاشی به ویژه برای انجام حرکات دقیق در تمریناتی مانند یوگا و پیلاتیز بسیار حائز اهمیت است.

از دیگر کاربردهای فناوری Move‌ انجام صحیح حرکات فیزیوتراپی و ورزش درمانی عنوان شده است؛ همچنین ورزشکاران رشته هایی مانند گلف و بیس بال نیز می توانند برای اصلاح حرکات بدن و افزایش توانایی های خود از این فناوری استفاده کنند.

با استفاده از یک برنامه نرم افزاری ویژه تلفن همراه هوشمند و فناوری Move‌ می توان مجموعه ای از تمرینات ورزشی مناسب را برای هر فرد در نظر گرفت.

پوشیدن لباس هوشمند مجهز به فناوری Move‌ با سیستم هشدار لرزشی در طول روز می تواند به اصلاح فرم مناسب بدن و جلوگیری از صدمات ناشی از شیوه های نادرست نشستن، پیشگیری کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×