گزارش نمایشگاه ها

اطلاعیه تعویق نمایشگاه دموتکس چین شانگهای

DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2022

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

غرفه داران، بازدیدکنندگان و همکاران محترم

با توجه به وضعیت شدید بیماری همه گیر کووید ۱۹ و تشدید پیشگیری و کنترل بیشتر در شانگهای و در بسیاری از استان های دیگر چین و مطابق با الزامات محلی دولت به منظور محافظت از سلامت و ایمنی همه شرکت کنندگان در نمایشگاه دموتکس چین، همچنین برای اطمینان از بهترین نتایج مشارکت برای همه طرف‌های درگیر، به اطلاع میرساند که بیست و چهارمین دوره DOMOTEX asia/CHINAFLOOR که قرار بود در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی (شانگهای) از ۲۵ تا ۲۷ می ۲۰۲۲ برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد.

ما به شدت به تحولات جاری توجه داریم و وضعیت را زیر نظر داریم و در روزهای آینده تاریخ های جدید و سایر جزئیات دموتکس چین را اعلام خواهیم کرد.

از حمایت و مشارکت شما در  نمایشگاه دموتکس چین DOMOTEX asia/CHINAFLOOR در سال های گذشته سپاسگزاریم. علیرغم تعویق اخیر، DOMOTEX asia/CHINAFLOOR به ارائه خدمات تجاری مختلف، از جمله رقابت تجاری، محصولات تبلیغاتی بازاریابی دیجیتال، فرصت های شبکه و بسیاری موارد دیگر ادامه خواهد داد تا از صنعت و تجارت در این زمان های چالش برانگیز حمایت کند.

بابت ناراحتی ناشی از به تعویق افتادن نمایشگاه صمیمانه پوزش می طلبیم و مشتاقانه منتظر حضور مجدد شما در محیطی سالم و امن هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×