اخبار فرش ماشینی

اعتراض تولیدکنندگان نساجی به برگزاری نمایشگاه پوشاک در بهمن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیر اتحادیه نساجی و پوشاک ایران با انتقاد از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی گفت: همزمان کردن این نمایشگاه با نمایشگاه پوشاک ترکیه در تهران که به ضرر تولید ملی می باشد تأمل برانگیز است.

محمد یکتا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با گلایه از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی از آذرماه به بهمن ماه ، اظهارداشت: این تغییر علی رغم  تمایل شرکت‌های تولیدی پوشاک صورت گرفته است اما نکته قابل تأمل همزمانی برگزاری نمایشگاه های پوشاک ایران و ترکیه است.

 وی با اعلام اینکه وزارت صنعت مدعی است با برگزاری نمایشگاه پوشاک ترکیه در کشور خواستار افزایش حجم مبادلات خود با این کشور هستیم، افزود: اما باید  توجه کرد که ۱۰۰ درصد محصولات پوشاک ترکیه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و دولت باید به جای تشویق ورود کالاهای این کشور به فکر مدیریت قاچاق آنها باشد.

 یکتا با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح شهر پر از بیلبوردهای نمایشگاه پوشاک ترکیه است، گفت: تاکنون هیچ اطلاع رسانی در مورد نمایشگاه پوشاک ایران صورت نگرفته است. به نظر می‌رسد نمایشگاه بین المللی با برگزاری این گونه نمایشگاه ها بیشتر به فکر درآمد زایی باشد تا حمایت از تولید ملی .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با تأکید بر اینکه بهترین زمان برای برگزاری نمایشگاه پوشاک آذرماه بود، گفت: واحدهای تولیدی کشور در شرایط رکود بیش از پیش نیازمند حمایت دولت هستند اما تصمیمات این روزهای وزارتخانه مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی تأکید کرد: در مجموع اگر وزارت صنعت تصمیمی برای حل مشکلات تولیدکنندگان نساجی در نمایشگاه پوشاک امسال  بکار نگیرد ما نمایشگاه را تحریم کرده و حاضر به شرکت در آن نخواهیم بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×