اخبار نساجی

الیاف اکریلیک سازگار با محیط زیست از شرکت تایلندی Radianza™

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت بافندگی پارچه های حلقوی Full Thai Knitting، یک تولید کننده لباس بافتنی با شهرت عالی، مجموعه بافتنی تخت AW22/23 را با تمرکز بر پایداری روی  الیاف Radianza™، الیاف سازگار با محیط زیست از شرکت تایلندی الیاف اکریلیک، با مسئولیت محدود، راه اندازی کرده است.

Full Thai Knitting در سال ۱۹۸۷ در Nonthaburi تایلند تاسیس شد. آنها سالانه بیش از ۲ میلیون قطعه لباس با بیش از ۴۰۰ سبک به برندهای  مختلف جهانی صادر می کنند. تمام سبک ها توسط دستگاه های بافندگی تخت ساخته می شوند.  آن ها نه تنها بر روی طراحی بلکه برکیفیت خوب مواد نیز تمرکز می کنند.

تبلیغات
—————————————————————————————
شرکت ستاره طلایی دلیجان
ریسندگی نخ های اکریلیک معمولی و هیت ست در ظرافت های متعدد
———————————————————————————————————-

مدیر تولید شرکت Thai Knitting در مورد این همکاری می گوید: ما سال‌ها است که از مشتریان درباره مواد پایدار و سازگار با محیط ‌زیست سؤالاتی دریافت می‌کنیم و تقاضا به طور مداوم در حال افزایش است. اکریلیک یکی از انتخاب های برتر در ژاکت ها و لباس های زمستانی است، اما یافتن اکریلیک پایدار در بازار چالش برانگیز بود.

سپس با شرکت Radianza™ آشنا شدیم – آن ها با تمرکز بر ضایعات نزدیک صفر و صرفه جویی در منابع طبیعی و همچنین داشتن ابتکارات و گواهینامه های بین المللی نظر ما را به خود جلب کردند. ما علاقه زیادی به توسعه مجموعه ای با آن ها داشتیم و این نیز فرصت خوبی است تا از ویژگی های Radianza™ برای تبلیغ محصولات استفاده کنیم.

بازخوردی که ما پس از راه‌اندازی دریافت کرده‌ایم بسیار مثبت است و ما مشتاقانه منتظر دریافت بازخوردهای مثبت بیشتر و تقاضای بالای این مجموعه در فصل آینده هستیم.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر فروش شرکت تولید کننده الیاف اکریلیک سازگار با محیط زیست Radianza گفت :  در حال حاضر الیاف اکریلیک سازگار با محیط زیست Radianza دارای گواهی BlueSign® است که Radianza را به اولین الیاف اکریلیک در جهان تبدیل می کند که شریک BlueSign® می شود. همچنین این اولین الیاف اکریلیک است که امتیازات MSI را در فهرست Higg منتشر کرده است.

از این دو ابتکار مهم، بسیاری از مشتریان علاقه بیشتری به این الیاف به عنوان جایگزینی برای اکریلیک معمولی پیدا کردند. ما خوشحالیم که Full Thai Knitting از مفهوم و کیفیتی که مجموعه خوبی برای AW22/23 ایجاد کرده است راضی است. ما مشتاقانه منتظر حمایت و همکاری بیشتر با Full Thai Knitting در آینده نزدیک هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×