اخبار فرش ماشینی

اولین همایش ملی ابریشم ایران در دانشگاه گیلان برگزار می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اولین همایش ملی ابریشم ایران مهرماه سال جاری در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

اولین همایش ملی ابریشم ایران نیمه دوم مهرماه سال جاری در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

تکثیر، اصلاح، آفات و بیماری های درخت توت ،فیزیولوژی، تغذیه، اصلاح نژاد، آفات و بیماریهای کرم ابریشم، صنایع ابریشم کشی، بافندگی، رنگرزی و تکمیل ابریشم، فرش و صنایع دستی ابریشمی (تولید، تجارت و ارزش های هنری و تاریخی آن) ،صنایع غیر نساجی و کاربرد فناوری های نوین و بیوتکنولوژی در نوغانداری و ابریشم، بازرگانی داخلی و بین المللی پیله، نخ ابریشم و محصولات ابریشمی، مدیریت بهینه، ترویج، اشتغال و توسعه پایداردر نوغانداری و تولید ابریشم، مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تاریخی در حوزه نوغانداری، مباحث محیط زیستی درنوغانداری و تولید ابریشم را از محورهای همایش است.

بررسی چالش های تولید کنندگان نهال توت، پیله، تخم نوغان، بررسی چالش های صنایع ابریشم کشی و تولید کنندگان نخ و پارچه، بررسی چالش های تولید کنندگان صنایع دستی ابریشمی، معرفی ظرفیت های علمی کشور در حوزه نوغانداری و صنایع وابسته، ارائه راهکارهای اقتصادی کردن نوغانداری، اشتغال و توسعه پایدار، الگوی مناسب برای بهره برداری بهینه از ظرفیت های چرخه تولید در کشور،مستند سازی پیشینه تولید و تجارت پیله و ابریشم و محصولات ابریشمی در ایران، بررسی سیاست های حمایتی دولت بر نوغانداری، تولید ابریشم و فرآورده های ابریشمی، تشویق تولید کنندگان موفق پیله و نخ ابریشم و فعالیت های وابسته از اهداف برگزاری همایش است.

علاقمندان برای شرکت در این همایش فرصت دارند تا ۱۵ تیرماه سال جاری مقالات خود را به دبیرخانه این همایش به آدرس دانشگاه گیلان ارسال نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×