اخبار نساجی

بازار پوشاک ورزشی ترکیه + برترین تولید کنندگان لباس ورزشی در ترکیه

ترکیه، یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده لباس ورزشی در جهان است. با وجود رقابت شدید در این صنعت، ترکیه همچنان یکی از بزرگترین صادرکنندگان لباس ورزشی در جهان است و محصولات آن شناخته شده به عنوان با کیفیت و قابل اعتماد هستند.

بسیاری از برندهای بزرگ لباس ورزشی در جهان، مانند Nike، Adidas، Puma و Under Armour، در ترکیه تولید می‌شوند. علاوه بر این، برخی از برندهای معروف لباس ورزشی مانند Colin’s، Kinetix و Lufian نیز در ترکیه تولید می‌شوند و به خارج از کشور صادر می‌شوند.

ترکیه به دلیل داشتن صنعت پارچه‌بافی و دوخت بسیار پیشرفته و مهارت‌های بالای کارگران، در تولید لباس ورزشی بسیار موفق بوده است. علاوه بر این، ترکیه به عنوان یکی از کشورهایی که در آن بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید لباس ورزشی وجود دارد، قادر به تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب برای بازار جهانی است.

با توجه به اینکه صادرات لباس ورزشی از جمله صادرات اصلی ترکیه به کشورهای دیگر است، دولت ترکیه برای توسعه این صنعت و ایجاد اشتغال در این زمینه تلاش می‌کند. به طور کلی، صنعت تولید لباس ورزشی در ترکیه به عنوان یکی از صنایع موفق و رو به رشد در این کشور شناخته می‌شود.

ترکیه محل تولد بسیاری از شرکت های مشهور جهان است که لباس‌های ورزشی درجه یک را ارائه می‌کنند. در سال ۲۰۲۰، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا (COVID-19) مشتریان مجبور شدند برای مدت طولانی در خانه بمانند. در نتیجه، شرکت‌ها سیاست‌های کار از خانه را ایجاد کردند و فرصت‌های شرکت در فعالیت بدنی گروهی را به شدت محدود کردند. اما در این شرایط تجارت پوشاک ورزشی و لباس های ورزشی در ترکیه از محدودیت‌های قرنطینه سود فراوانی برد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تنها با تحقیق بر اساس نوع تحویل و جدیدترین داده‌های فروش بازار از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ می‌توان رشد عالی بخش پوشاک ورزشی ترکیه را مشخص کرد.

تولید کننده لباس های ورزشی ممتاز ترکیه
لباس های ورزشی بیشتر از اینکه شما را در حین ورزش زیبا جلوه دهند، به افزایش بهره وری بدن و انجام بهتر حرکات ورزشی کمک می کنند. لباس های ورزشی با کارایی سطح بالا امروزه توسط تولید کنندگان مورد توجه قرار گرفته است. این بیشتر در مورد مفید بودن، راحتی و چند عامل اضافی در لباس است تا اینکه ظاهر لباس چگونه به نظر می رسد.  لباس‌های ورزشی ترکیه‌ای که به خوبی با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده‌اند می‌توانند در یک مسابقه موجب برتری شما نسبت به سایر رقبا باشند و با ویژگی های اصلی کیفیت و بهبود کارایی به ورزشکاران کمک کند.

هنگام تولید لباس ورزشی، نیازهای فنی هر ورزش در نظر گرفته می شود. دوخت به راحتی گشاد و یا باز نمی شود و فقط مقدار مناسبی کشش در نقاط مناسب و خاص ایجاد می شود. علاوه بر این، به دلیل انعطاف پذیری بیشتر این لباس ها، حداکثر ظرفیت خود در هنگام ورزش را انجام خواهید داد.

ثانیاً، لباس‌های ورزشی درجه یک ترکیه به گونه‌ای ساخته می شوند که آسیب را به حداقل برسانند. حداقل یک شکل خاص از آسیب اغلب در هر ورزش و فعالیتی رخ می دهد. قسمت‌های خاصی از بدن در شرایطی قرار می‌گیرند که با تکرار مکرر توالی‌های حرکتی، بیشتر مستعد آسیب دیدگی هستند. یک لباس ورزشی خوش ساخت ایمنی را برای مناطق حساس افزایش می دهد و خطر آسیب و مصدومیت را کاهش می دهد.

بیشتر اوقات، ترکیبات پلی استر خاص در ایجاد لباس‌های ورزشی راحت دارای قابلیت جذب عرق و خاصیت تنفسی بالا هستند. شما نیازی به نگرانی در مورد استفاده از آنها نخواهید داشت زیرا این مواد نیز به سرعت خشک می شوند و از ریختن رطوبت هنگام یک رویداد ورزشی جلوگیری می کنند. ماندگاری پارچه انتخاب شده برای ساخت محصول نیز به همان اندازه مهم است.

تی‌شرت‌های پنبه ای معمولی حتی با آسیب‌های ناشی از ورزش‌های شدید، نمی‌توانند در برابر استفاده روزانه و فشار دویدن برای مدت طولانی مقاومت کنند. برعکس، لباس‌های ورزشی گران‌قیمت برای مدت طولانی دوام می‌آورند و می‌توانند در برابر آسیب‌های بسیار بیشتری از استفاده مقاومت کنند.

لباس‌های ورزشی به یکی از اصلی‌ترین استایل روزمره ما تبدیل شده‌اند، بنابراین دانستن اینکه کدام شرکت‌ها محصولات با بالاترین کیفیت را تولید می‌کنند بسیار مهم است. تولید کننده پوشاک ورزشی ترکیه تصور یک شرکت پوشاک ورزشی با پیشینه عمیق تر یا پررونق تر از نایک چالش برانگیز است، که ممکن است به دلیل عدم وجود مارک های رقیب باشد.

برند پوشاک ورزشی ترکیه از طریق سال‌ها تبلیغ هوشمندانه، پیشرفت فناوری و سبک عالی، جایگاه خود را به عنوان برترین تولیدکننده کفش و لوازم ورزشی در جهان به دست آورده است.

بازار پوشاک ورزشی ترکیه
بر اساس برآوردهای قیمت گذاری صادراتی، تولید لباس های ورزشی از نظر ارزش قیمت در سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است. سال ۲۰۱۷ با جهش ۷۹ درصدی بیشترین افزایش درصدی را داشته است.

صادرات پوشاک ورزشی ترکیه
صادرات لباس‌های ورزشی، لباس‌های اسکی و لباس شنا ۳۶ درصد در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت و ششمین سال متوالی رشد را پس از سه سال کاهش نشان داد. صادرات به طور کلی افزایش قابل توجهی داشت. در نتیجه، صادرات به اوج خود رسیده است.

بریتانیا، آلمان و هلند با مجموع ۴۳ درصد از کل صادرات، سه مقصد اصلی صادرات پوشاک ورزشی ترکیه از نظر ارزش بازار هستند. عراق، قزاقستان، الجزایر، تونس، لیبی، جمهوری چک، مجارستان، آلبانی، بوسنی و هرزگوین، و اوکراین به دنبال این کشورها، که ۲۴ درصد بیشتر از کل را به خود اختصاص دادند، حرکت می کنند. پس از کشورهای وارد کننده اصلی، مجارستان با حدود ۸۲ درصد رشد بیشترین افزایش ارزش صادرات را در این دوره شاهد بوده، در حالی که صادرات به دیگر کشورهای برتر نرخ افزایش متوسط تری را تجربه کرد.

در سال ۲۰۲۱ بیشترین درآمد صادراتی سالانه پوشاک ورزشی ثبت شده است که ۸.۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱، ارزش صادرات به طور مداوم افزایش یافته است: طی نه سال گذشته، با سرعت کلی سالانه ۶.۱٪ افزایش یافته است.  در مقایسه با شاخص های سال ۲۰۱۹، ارزش صادرات پوشاک ورزشی ۹.۸+ درصد بسته به داده های سال ۲۰۲۱ افزایش یافت.

۱-Şampiyon Sport

www.sampiyonsport.com/en/
Address: Turgut Reis Mahallesi Fatih Bulvarı No 296 Sultanbeyli, Istanbul, Turkey.
E-Mail:info@sampiyonsport.com
Phone : +90 216 419 00 90

Shampiyon Sport یک شرکت متخصص در تولید لباس ورزشی است که در سال ۱۹۷۳ تأسیس شد.
شرکت ما؛ با کیفیت، حرفه ای بودن، سیاست قیمت رقابتی و خدمات قابل اعتماد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. هدف Shampiyon Sport این است که با پیروی از آخرین روندهای جهان به عنوان شریک توسعه محصول پذیرفته شود. این مجموعه محصولات خود را هر ماه به روز می کند و با در نظر گرفتن نیازهای مشتری با ۴۲ سال تجربه در زمینه نخ و پارچه و تیم طراحی مجرب به نیازهای هر مشتری به صورت حرفه ای پاسخ می دهد.

در بسیاری از کشورهای جهان؛ ما محصولات ویژه ای برای باشگاه های فوتبال و بسکتبال، سازمان های ورزشی، پروژه های تبلیغاتی شرکت ها و سازمان های پیشرو، گروه های هواداران، برندهای تولید کننده محصولات ورزشی و بسیاری دیگر تولید می کنیم و آنها را به کشورهای آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا صادر می کنیم. ما تحویل به موقع محصولات مورد نظر را به عنوان چشم انداز صادرات خود می پذیریم. به غیر از صادرات مستقیم، تقریباً به تمام کشورهای دنیا از طریق باشگاه ها و سازمان ها دسترسی داریم.

۲-Ral Tekstil


www.raltekstil.com.tr
Email: raltekstil@raltekstil.com.tr
Phone: +90 242 258 1480
Address: Organize Sanayi Bölgesi 1. Kısım Atatürk Bulvarı No:3, 07190 Döşemealtı, Antalya

Ral Tekstil یک شرکت تولید کننده و صادرکننده است که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است. رال در بازار پوشاک ورزشی متخصص تولید لباس رسمی تیمی و ماکت برای انواع ورزش های گروهی از جمله فوتبال، راگبی، موتور اسپرت و … می باشد. محصولات سفارشی و شرکتی نیز بخش بزرگی از تولید ما را پوشش می دهند.

Ral Tekstil یک تیم طراحی قوی برای توسعه مفاهیم مطابق با سلیقه و سبک مشتری ایجاد کرده است. تیم طراحی به صورت دوره ای مجموعه هایی را برای ارائه به مشتریان آماده می کند. آنها همچنین از نزدیک مد و روندهای بین المللی را دنبال می کنند.

۳- Bilcee

Tel: +90 444 1 064
E-Mail: info@bilcee.com
www.bilcee.com

گروه بیلجه با تلفیق قدرت تولید و فروش حرفه ای خود با برند شماره یک ورزش تیمی جهان، مکرون، پس از ۲۳ سال تجربه در زمینه پوشاک ورزشی فعال با برند Bilcee، حق امتیاز این برند را در سال ۲۰۱۷ خریداری کرد و وارد بخش بازار پوشاک ورزشی شد.

گروه بیلجه شامل برندهای Bilcee و Macron است که با محصولات باکیفیت، طراحی‌های ورزش‌محور و قابلیت تولید فوق‌العاده از بازیگران مهم بخش پوشاک ورزشی هستند، با سرمایه‌گذاری‌های خود در بخش نساجی، ارزش افزوده‌ای برای اقتصاد کشور و ورزش ترکیه فراهم می‌کند.

Bilcee با هدف تبدیل شدن به یک برند جهانی، به عنوان تولید کننده داخلی لباس های شیک، راحت، کاربردی و فنی مورد نیاز در لباس های ورزشی فعال و پویا، این بخش را رهبری می کند.

Bilcee با مجموعه رنگارنگ، متنوع و دائماً در حال به روز رسانی، بهترین عملکرد ورزشی را تضمین می کند که می تواند نه تنها در ورزش بلکه در زندگی روزمره ترجیح داده شود و مد لباس های ورزشی را شکل دهد.

برند Bilcee که با دفاتر مرکزی خود در استانبول، میلان و مسکو که از شهرهای مهم جهان هستند به سرعت در اروپا و خاورمیانه گسترش یافته است، برندی است که به ۳۸ کشور در ۴ قاره جهان صادرات دارد.

هدف بلند مدت Bilcee این است: یکی از ۱۰ برند برتر پوشاک ورزشی که تمام دنیا آنرا می شناسند، دوست دارند و استفاده می کنند.

۴-GERMATURK SPORTS CLOTHING


www.germaturk.com.tr/en/
Email:germaturk@germaturk.com.tr
Phone:0 232 361 66 28
Address: Anadolu Caddesi No: 552 Karşıyaka – İzmir

انواع لباس های ورزشی با پارچه گردباف مردانه، زنانه و بچگانه و تی شرت، ژاکت، جوراب شلواری، کت، لباس دوچرخه سوار، لباس زیر حرارتی و …

شرکت گرماتورک در سال ۱۹۸۹ با سرمایه ۱۰۰% خارجی در شهر ازمیر ترکیه تاسیس شد. این شرکت در یک ساختمان دو طبقه کارخانه ۱۸۵۰ مترمربعی در سهم زمین ۲۰۷۳ مترمربعی خود تولید می کند و تمام فروش حاصل از تولید برای صادرات است. Maier Sports GmbH، مالک ۱۰۰٪ سهام سرمایه آن است، همچنین شرکتی است که محصولات جهانی را در پوشاک ورزشی در اشتوتگارتگارت – کنگن، آلمان توزیع می کند و بزرگترین مشتری ما است.

۵-Conbello Textile


www.conbello.com
Address: Büyükdere cad. Nurol Plaza 255 Maslak / İstanbul Türkiye
Email:info@conbello.com/conbellom@gmail.com
Phone:90850 346 80 31- 90537 877 63 45

Conbello Textile یک شرکت تولید پوشاک ورزشی کاملاً یکپارچه است که دارای کلیه گواهینامه ها از جمله ISO 9001 می باشد و در ترکیه فعالیت می کند و می تواند راه حل هایی را در بخش تحقیق و توسعه مطابق با نیازهای فنی خاص مشتریان خود تولید کند.

می توانید مطمئن باشید که ما نه تنها به طور کامل یکپارچه تولید خواهیم کرد، بلکه از تجربه فنی عمیق خود نیز برای شما استفاده خواهیم کرد. Conbello Textile یک سرویس کاملا یکپارچه و کامل از پشتیبانی طراحی رایگان تا انتخاب مناسب ترین پارچه، انواع دوخت با کیفیت بالا، سیستم های چاپ شناخته شده (شامل چاپ و گلدوزی نانو تکنولوژی)، بسته بندی سفارشی چاپ شده و تحویل درب به درب ارائه می دهد. ما مفتخریم که شما را در میان شبکه مشتریان گسترده خود از شرکت های نوپا گرفته تا برندهای جهانی می بینیم.

شرکت ما عضو اتاق بازرگانی استانبول (ITO) و انجمن های صادرکنندگان نساجی و پوشاک استانبول (ITKIB) است.

۶-Comfort Seamless


www.comfortseamless.com
Address: Beylikdüzü OSB Mah. Menekşe Cad. No:12/7 Beylikdüzü / İSTANBUL / Turkey
Email: info@comfortseamless.com
Phone:+90 (212) 875 05 67

Comfort Seamless، تاسیس شده در سال ۲۰۱۷؛ راه حل گرا، نوآور، پایدار، حساس به محیط زیست، در مقیاس جهانی و شرکتی قابل اعتماد است که در مدت کوتاهی به یکی از بزرگترین شرکت های تولید بدون درز ترکیه تبدیل شده است.
آخرین مجموعه های ما که توسط بخش طراحی ما تهیه شده است.

شرکت ما دارای یک تاسیسات یکپارچه است که با ماشین آلات به روز خود مجهز به آخرین فناوری و کادر متخصص می تواند انواع نیازهای تولید را برآورده کند. ما به عنوان Comfort Tekstil به تولید محصولاتی که با افزودن نوآوری‌ها به بخش خود در دوره آتی و با تهیه طرح‌هایی مطابق با خواسته‌های شما، به رضایت مشتریان خود کمک می‌کند، ادامه خواهیم داد.

۷-KYASS TEKSTİL


www.kyass.com.tr/index.html
Address: İsmet Paşa OSB District 1. Street Number: 7 Floor: 1 Covered / TEKİRDAĞ
Phone: 0282 758 20 22
Fax: 0282 758 20 22
Email: info@kyass.com.tr

KYASS TEKSTİL دارای ۱۵ سال تجربه در بخش پوشاک بدون درز (Seamless) با کیفیت و رویکرد تولید نوآورانه خود در Çerkezköy در سال ۲۰۱۴ است. KYASS TEKSTIL با حفظ رضایت مشتری در پیش زمینه و با استفاده از تمام امکانات فناوری، اصل خدمت رسانی را اتخاذ کرده است.

KYASS TEKSTIL که اصل رضایت بی قید و شرط مشتری را پذیرفته است، با خدمات خوبی که به مشتریان خود ارائه می دهد، با کادر متخصص کیفیت تولید و آگاهی از مسئولیت اجتماعی، روز به روز سهم بازار خود را افزایش می دهد.

۸-Batı Dokumacılık


www.batidokuma.com/en
Address: Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi Mustafa Karaer Caddesi No: 20 16369 BURSA / TURKEY
Phone: +90 – ۲۲۴ – ۲۶۱ ۰۳ ۴۰ (pbx)
Email: info@batidokuma.com

شرکت ما به عنوان یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین شرکت های بورسا به عنوان یک کارخانه بافندگی توسط یکی از اعضای ارشد خانواده Huseyin Karabati در  بورسا در سال ۱۹۵۴ تاسیس شد.

Batı Dokumacılık Sanayi ve Ticaret A.Ş. یک تجارت خانوادگی است و برای سه نسل توسط خانواده Ustenci اداره می شود.

در سال ۱۹۸۶، زمانی که مرکز شهر محصور شد، شرکت ما یکی از اولین ساختمان‌های کارخانه را در منطقه صنعتی دمیرتاش ساخت و کارخانه بافندگی خود را از مرکز شهر منتقل کرد.

در پاسخ به افزایش تقاضا، شرکت ما یکی از بزرگترین کارخانه های رنگرزی امروز را در بورسا با یک تصمیم بزرگ سرمایه گذاری در سال ۱۹۸۹ تاسیس کرد.

با استفاده از فناوری‌های جدید و به دلیل ماشین‌آلات تکمیلی و آزمایشگاه تست پارچه معتبر که توسط موسسه Next در اختیار داریم، شرکت ما اکنون یکی از بزرگترین تاسیسات تولید یکپارچه در بورسا است.

Batı Dokumacılık Sanayi ve Ticaret A.Ş با کارکنان تمام وقت آماده، پویا و با تجربه خود. یک شرکت منتخب و با تجربه است که هم در بازار داخلی و هم در خارج از کشور با پارچه های چاپ شده، رنگ شده یا روکش شده و پارچه های گردباف با تمرکز بر لباس های زنان و لباس های ورزشی ارائه می شود.

۹-Sanko Textile


www.sankotextile.com
Phone: +90 342 211 6000
ADDRESS: Organize Sanayi Bölgesi, Sani Konukoğlu Bulv. No:1 Başpınar / GAZİANTEP / TÜRKİYE
EMAIL: marketing@sanko.com.tr

پارچه لگ طبیعی ایده آل
طراحی «مجموعه لباس‌های ایده‌آل یوگا» با انتخاب مناسب پارچه آغاز می‌شود، پارچه‌ای که هم کارایی بالا دارد و هم با طبیعت هماهنگ است. Sanko Textile، پارچه‌های ۱۰۰% زیست تخریب‌پذیر، طبیعی و راحت تولید می‌کند که برای شلوارهای ساق و خیلی چیزهای دیگر مناسب هستند.

“موفقیت واقعی این است که در هر اقدام خود صادق باشیم، از جمله اقداماتی که نسبت به طبیعت، مردم و سایر موجودات روی سیاره ما وجود دارد.” ما معتقدیم که باید فراتر از پایداری نگاه کنیم و یاد بگیریم که چگونه از طبیعت تقلید کنیم. ما باید به شرکتی تبدیل شویم که نه تنها پایدار باشد، بلکه به شکوفایی طبیعت کمک کند.

ما با پیروی از اصول Cradle to Cradle به سمت یک آینده ۱۰۰٪ دایره ای کار می کنیم. ما تلاش می کنیم مانند یک درخت باشیم: بسیار پربازده، ۱۰۰% زیست تخریب پذیر و ۱۰۰% هماهنگ با چرخه طبیعت.

۱۰-Seamtech


www.seamtech.com.tr/en/
Address: Murat Çesme Mah. Sultan Murat Cad. No:17/5 Buyukcekmece/Istanbul/Turkey
Phone: +90 212 881 33 43
+۹۰ ۲۱۲ ۹۰۹ ۴۴ ۷۶
Email: info@seamtech.com.tr

Seamtech، که هدف آن ارائه خدمات مبتنی بر مهندسی فراتر از تولید محصولات پوشیدنی است، علامت تجاری ثبت شده Rooftech Industrial، یکی دیگر از شرکت های مهندسی است که پروژه های ساخت و ساز صنعتی را در بخش پوشاک آماده اجرا می کند.

از سال ۲۰۱۵، Seamtech در تاسیسات خود در Büyükçekmece İstanbul که شامل ۱۸۵۰ متر مربع فضای داخلی است، ماهانه ۵۰۰۰۰ قطعه را برای برندهای مختلف جهانی در بخش پوشاک گردباف از طریق فرآیندهای تولیدی مانند: برش، دوخت، کنترل کیفیت و اتو بسته بندی که همگی در محلی که به صورت الکترونیکی کنترل می شوند انجام می شود. پرسنل Seamtech خانواده ای متشکل از ۵۵ نفر است که دانش قابل توجهی در طراحی و ساخت الگو دارند که ۲۰ نفر از آنها پرسنل اداری و ۳۵ نفر در تولید مشغول به کار هستند.

Seamtech با درگیر شدن در پروژه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی و ایجاد فضایی آرام در محیط کار، تعهدات Smeta 6.0 را انجام داده و در سال ۲۰۱۸ عضو SEDEX شده است. با گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008، خدمات با کیفیت پایدار را دنبال می کند و با گواهینامه ایمنی و بهداشت کار ISO 18001-2017 تضمین می کند که بهترین شرایط را برای کارکنان خود فراهم کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×