اخبار فرش ماشینی

بازار کفپوش تا سال ۲۰۲۶ با CAGR 5.8٪ به ارزش ۷۲/۵ میلیارد دلار می‌رسد

بازار جهانی کفپوش مدولار در سال ۲۰۲۱، ۵۴/۶ میلیارد دلار تخمین زده شده است و پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۶ با CAGR 5.8٪ به ۷۲/۵ میلیارد دلار برسد. سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز، همراه با افزایش تعداد فعالیت‌های نوسازی و بازسازی، افزایش تقاضا از سوی اقتصادهای نوظهور و رشد بخش خرده فروشی سازمان یافته، فرصت‌های رشدی را برای این بازار ایجاد می‌کند.

تأثیر COVID-19 بر بازار جهانی کفپوش

همه گیری COVID-19 بدون شک صنعت ساخت و ساز را تحت تأثیر قرار داده است که بر بازار کفپوش مدولار نیز تأثیر گذاشته است. در این شرایط، کارگران ساختمانی قادر به دسترسی به مکان‌های ساخت و ساز نبوده و باید به پروتکل های جدید در محل پایبند باشند که بهره‌وری آنها را کاهش می‌دهد. این امر چالش‌های جدید مرتبط با ایمنی و پروتکل‌ها را برای پیمانکاران افزایش داده است. علاوه بر این، در دوران همه گیری، برخی از زنجیره‌های تامین مصالح ساختمانی قطع شد و تولید و توزیع به دلیل تعطیلی و عدم جابجایی حمل و نقل متوقف شد.

با این حال، با توجه به تأثیر بخش ساخت و ساز بر اقتصاد، انتظار می‌رود که بازار این بخش بهبود یابد. اگرچه همچنان انتظار می‌رود که به دلایلی از جمله اختلالات زنجیره تامین و کمبود نیروی کار و مواد، ادامه فعالیت‌های ساخت و ساز با تاخیر و توقف همراه باشد.

بازیگران کلیدی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صنایع Mohawk (ایالات متحده)، Shaw (ایالات متحده)، Tarkett (فرانسه)، Armstrong Flooring (ایالات متحده)، Forbo (سوئیس) و Gerflor (فرانسه) از جمله بازیگران کلیدی در این صنعت هستند.

Mohawk

صنایع موهاک طیف گسترده‌ای از کفپوش‌ها از جمله فرش، موکت، سرامیک، لمینت، چوب، کاشی وینیل لوکس و کفپوش وینیل را تولید می‌کند. این شرکت مستقر در گرجستان از یک تولید کننده موکت متمرکز در ایالات متحده به یک بازیگر پیشرو جهانی در بازار کفپوش‌های متنوع تبدیل شده است. صنایع موهاک محصولات خود را با برندهایی مانند Aladdin، American Olean، Columbia Flooring، Daltile، Durkan، Horizon، IVC، KAI، Karastan و Kerama به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در آمریکای شمالی، اروپا، روسیه، برزیل، استرالیا و نیوزیلند موقعیت‌هایی پیشرو در بازار را با فروش در بیش از ۱۷۰ کشور در سراسر جهان ایجاد کرده است. ردپای تولیدی این شرکت به ۱۸ کشور برای تولید نیازهای بازار محلی گسترش یافته است.

Shaw

این شرکت زیرمجموعه Berkshire Hathaway, Inc است و بیش از ۳۸۰۰ سبک کفپوش را برای مصارف مسکونی و تجاری تحت حدود ۳۰ نام تجاری و برچسب خصوصی تولید می‌کند. این شرکت، یک فرآیند عملیاتی کاملاً یکپارچه از پردازش مواد خام تا محصول نهایی و همچنین خدمات نصب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. Shaw محصولات خود را از طریق ۴۷۰۰۰ خرده‌فروش، توزیع‌کننده و کاربر تجاری در مناطق مختلف جغرافیایی مانند ایالات متحده، مکزیک و کانادا به فروش می‌رساند.

Tarkett

تارکت تولید کننده کفپوش‌های ارتجاعی است. این شرکت در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA)، آمریکای شمالی، کشورهای مشترک المنافع (CIS)، آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین فعالیت دارد. تارکت از طریق سبد محصولات گسترده خود به بخش‌های مسکن، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، ادارات، مهمان نوازی، خرده فروشی و ورزش خدمات می‌دهد. این شرکت در مناطقی مانند آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا با ۳۴ واحد صنعتی در سراسر جهان حضور گسترده‌ای دارد.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×