اخبار نساجی

افتتاح بزرگترین مجتمع بازیافت ضایعات پلاستیک PET

 

با سلام و تحیت

“به مناسبت افتتاح بزرگترین مجتمع بازیافت ضایعات پلاستیک PET”

آنچه امروز شاهد آن هستیم بیش از یک افتتاحیه است، ابر ” پروژه شیمی پلاست شمال “حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر مدیران باتجربه و مجرب است که توانستند مواد اولیه بازیافتی با کیفیت و خلوص برتر در ظرفیت بالا تولید نمایند .

این پروژه در استان مازندران، نه‌تنها وظیفه جمع‌آوری ضایعات پلاستیک را به‌خوبی انجام می‌دهد بلکه به‌عنوان تصفیه‌خانه‌ای در خطه سر سبز مازندران ، زمین پاک به مردم استان و کشور عزیزمان ایران هدیه می‌دهد و خوراک صنایع بسیاری در صنعت الیاف مصنوعی ، تولید ورق و گرانول سازی و … را تامین خواهد کرد.

به‌خوبی می‌دانیم که این دستاورد بزرگ ، جهش بلند تولید را امسال محقق می‌سازد و برآن خواهیم شد تا در این مقطع زمانی که شاهد بی ثبات بودن بازار مواد اولیه می باشیم با قدرت هر چه تمام تر بر این اوضاع بی سامان نظم ببخشیم .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گرمی دست شما همکاران گرانقدر را می‌فشاریم و از خداوند متعال آرزوی سربلندی ایران اسلامی و موفقیت و سلامتی برای تک‌تک شما عزیزان را دارم.

این اولین قدم می باشد و هدف تعالی سازمان بزرگ شیمی پلاست شمال راه طولانی برای بهبود هر چه بهتر این بازار خواهد داشت .

بدینوسیله آمادگی همکاری در راستای تامین مواد اولیه کارخانجات و همچنین تامین کنندگان بطری های ضایعات PET را اعلام می نمایم .

با تقدیم مراتب احترام

رهام حبیبی / مدیر عامل

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×