Categories: اخبار نساجی

با هیچ سازنده هواپیما رفیق یا دشمن نیستیم

 

تهران -نخستین نشست خبری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در محل این سازمان با اقبال حدود ۴۰ نفر خبرنگار، عکاس و فیلمبردار مواجه شد که طی آن وی گفت :با هیچ سازنده هواپیما رفیق نیستیم و با هیچیک دشمنی نداریم .

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، کاپیتان رضا نخجوانی روز سه شنبه در حالی که از سوی معاونین و مدیران خود در این نشست همراهی می شد، اما یک تنه در برابر سوالات ،پاسخگو بود .

** هنگامی که در این نشست خبری، سخن از هواپیماهای توپولوف روسی به میان آمد ، وی گفت : حلوای این نوع هواپیما را پخش کردیم و دیگر صحبتی از آن نیست .

** نخجوانی خطاب به شرکت های هواپیمایی گفت: از اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ در چرخه رتبه بندی قرار می گیرید و آنها که شاگرد زرنگ نباشند شاید رتبه خوبی کسب نکنند و بنابراین نباید معترض باشند ، بلکه در جهت اصلاح شیوه فعالیت های خود گام بردارند .

** معاون وزیر راه وشهرسازی در این نشست خبری مژده آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما در چارچوب برنامه پنجم توسعه داد که به عنوان یک الزام قانونی باید تحقق یابد و این اقدام در چارچوب رعایت حقوق مسافران صورت می گیرد .

** نخجوانی از رقابت ۱۳ شرکت خصوصی هواپیمایی در عرصه صنعت هوانوردی با هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد و گفت : خدمات برتر هریک از شرکت ها می تواند زمینه جذب بیشتر مشتریان را به دنبال داشته باشد ، اما مشخص نشد امکانات یک شرکت دولتی با رقبای بخش خصوصی برابری می کند ، یا خیر .

** رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق و لغو مجوز ۷۰ آژانس متخلف هواپیمایی در ایام نوروز خبر داد و معلوم نشد که اینها در چه مواردی تخلف داشتند و مرجع رسیدگی به اعتراض ها چه تشکیلاتی است و آیا در صورتی که حقوقی از دارندگان این آژانس ها تضییع شده باشد ، چگونه اعاده خواهد شد .

** معاون وزیر راه وشهرسازی این راهم گفت :علیرغم فشارهای استکبار و برخی کشورهای غربی براساس رتبه بندی ایکائو ایران در بین ۱۷۷ کشور جهان رتبه دهم را دارد و اکنون چندین کشور جهان خواستار انجام بازرسیهای بین المللی در بخش صنعت هوانوردی از سوی ایران شده اند .

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

نمایشگاه دموتکس دبی: رونق صنعت کفپوش در خاورمیانه(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی با پتانسیل خوبی بعد از چندسال دوباره برگزار شد. در این نمایشگاه…

6 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: جایگاه برجسته فرش دستباف ایرانی در دبـی(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی بعد از سال ها در شهر دبی برگزار شد. در نمایشگاه امسال…

1 روز ago

آغاز دوباره نمایشگاه دموتکس دبی با حضور فراگیر شرکت‌های ایرانی (ویدیو)

10 دوره در نمایشگاه های دموتکس آلمان، ترکیه و دبی حضور داشتیم. اکثریت شرکت کننده…

1 روز ago

مصاحبه با آقای سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، در طول نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

در گفتگوی اختصاصی مجله کهن با سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، که در…

1 روز ago

فرش عظیم زاده: جلوه ای از هنر و خلاقیت در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

فرش عظیم زاده یکی از معروفترین و بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه فرش دستبافت است. این…

2 روز ago

فرش ایرانی؛ قدرتمند اما نیازمند بازاریابی هدفمند (ویدیو)

معرفی کوتاه از شرکت بزرگ فرش قنبری نیا من امیر قنبری نیا پسر حاج محمود…

2 روز ago