اخبار نساجیمقالات نساجی

بررسی برچسب MADE IN GREEN موسسه اکوتکس

OEKO-TEX

پس از یک مرحله توسعه گسترده و اختصاصی، موسسه اکوتکس راه‌ اندازی رسمی Label Check ارتقا یافته خود را برای برچسب های MADE IN GREEN ارائه داده است. این ابزار پیشرفته با دقت ساخته شده است تا فرآیند ردیابی محصولاتی را که دارای این برچسب متمایز هستند را تسریع و بهبود بخشد.

در طول فرآیند ارتقاء دقیق این محصول، هدف اصلی این موسسه ارتقاء تجربه کلی کاربر بوده است. با تعهد به رضایت مصرف کننده موسسه اکوتکس با پشتکار تلاش کرده است تا با ایجاد بینشی جامع، تجربه بهتری را برای مصرف کننده رقم بزند.

MADE IN GREEN فراتر از یک برچسب ساده

ماهیت برچسب MADE IN GREEN فراتر از نقش آن به عنوان یک برچسب ساده است.  این سیستم نشان دهنده این است که در طول فرآیند تولید منسوجات خانگی و کالاهای چرمی نه تنها ایمنی و رفاه کارگران و محیط‌ زیست در اولویت بوده و به خوبی رعایت شده است، بلکه علاوه بر آن کیفیت و یکپارچگی محصول نهایی را نیز تضمین می‌کند.

روش های استفاده از برچسب MADE IN GREEN

شیوه استفاده از این برچسب به گونه ای طراحی شده که راحت و کاربر پسند باشد. برای استفاده از این محصول شما دو گزینه پیش روی خور دارید:

  1. مصرف کننده میتواند عدد بارکد درج شده روی برچسب را وارد قسمت تعیین شده در کامپپیوتر کند تا از ابتدای تولید تا مراحل مختلف ساخت محصول و اطلاعات مختلف در تولید محصول برای او نشان داده شود.
  2. شیوه دوم استفاده از این برچسب که بسیار راحت و ساده تر از روش قبلی می باشد اسکن کردن بارکد درج شده با استفاده از بارکدخوان می باشد که بدین ترتیب مانند روش قبل تمامی اطلاعات مورد نیاز در دسترس مصرف کننده قرار میگیرد.

بدین ترتیب، چه شما یک مصرف‌کننده آگاه باشید که مشتاق انتخاب‌های آگاهانه هستید یا تولیدکننده‌ای باشید که به دنبال هماهنگی با روش‌های اخلاقی و سازگاری با محیط‌ زیست هستید، بررسی و استفاده از برچسب MADE IN GREEN میتواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: OEKO-TEX (لوگوی جدید): ظاهری تازه برای یک نام تجاری قابل اعتماد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×