اخبار نساجی

برنامه های سفر هیئت اقتصادی ایتالیا به مازندران اعلام شد

 

 

احمد مظفری دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های این هیئت از روز چهارشنبه هفته جاری شروع می‌شود افزود: دیدار مقدماتی استانداران مازندران و مارکه ایتالیا، بازدید از مرکز گل و گیاه قلی زاده در اوجی‌آباد، بازدید از شرکت فراورده‌های لبنی کاله، بازدید از مجتمع کشت و صنعت کمالی جویبار و بازدید از مجتمع خاویاری قره برون در جویبار از برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: بازدید از شرکت مازی نور و شرکت فرش و موکت بابل، نشست فعالین تجاری و بخش خصوصی با حضور استانداران دو استان، بازدید از ماشین‌سازی بادله، بازدید از بندر امیرآباد و واحدهای مربوطه و امضا یادداشت تفاهم همکاری و خواهرخواندگی ساری و آنکونا از برنامه‌های روز دوم است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری مازندران گفت: بازدید از مجتمع گردشگری نمک‌آبرود از برنامه‌های روز سوم است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مظفری گفت: این هیئت ۵۰ نفره از استان مارکه ایتالیا به سرپرستی استاندار مارکه در سفر سه‌روزه به مازندران با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی، گردشگری و دانشگاهی مازندران آشنا خواهند شد.

وی گفت: در این سفر گروه‌های پنج‌گانه دانشگاهی، بازرگانی خارجی، کشاورزی، گردشگری و صنعت و خدمات بخش خصوصی استاندار مارکه را همراهی می‌کنند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×