اخبار فرش ماشینی

بزرگترین شرکت فرش ماشینی جهان لوگوی خود را تغییر داد + عکس لوگو

شرکت اورینتال ویورز مصر Oriental Weavers

در طول ۴۰ سال گذشته شرکت اورینتال ویورز مصر Oriental Weavers از یک واحد بافندگی فرش ماشینی ساده، به بزرگترین تولید کننده فرش ماشینی در جهان گسترش و توسعه یافته است.

رییس هیات مدیره این شرکت که پس از مرگ بنیانگذار فقید اورینتال ویورز توسط دختر وی اداره میشود در این مورد گفت : چشم انداز ما این است که همیشه موقعیت خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده فرش و فرش در جهان حفظ کنیم. آوردن فرش‌های جدید و فرش‌های مبتنی بر مد، نوآوری و ایجاد ارزش و زیبایی به هر اتاق در جهان از وظایف ماست.

شرکت اورینتال ویورز مصر Oriental Weavers
لوگو به روز رسانی شده و جدید شرکت اورینتال ویورز مصر Oriental Weavers

با تکیه بر این هدف، استراتژی شرکتی ما برای ۳ سال آینده بر نوسازی، نوآوری و پایداری تمرکز دارد. ما هویت بصری خود را از طریق اصلاح لوگوی تاریخی موجود خود دوباره طراحی کرده ایم.

به روز رسانی این لوگو که چهره پادشاه توت آنخ آمون (King Tut Ankh Amun) را نشان میدهد، به عنوان بخشی واقعی از تاریخ مصر و تمدن باستانی آن که بیانگر مهارت ها و استعداد مصریان باستان در عرصه نوآوری و تولید است نشاندهنده خط مشی شرکت اورینتال ویورز Oriental Weavers هم می باشد.

 

اخبار بیشتر در مورد بزرگترین شرکت فرش ماشینی جهان:

مصاحبه خواندنی با مدیر صادرات شرکت فرش Oriental Weavers مصر

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صنعت فرش ماشینی مصر

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×