اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

به دموتکس چین (نمایشگاه فرش و کفپوش آسیا) در شانگهای خوش آمدید

DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2023

دموتکس چین (DOMOTEX asia/CHINAFLOOR) مشتاقانه منتظر است تا تابستان امسال در شانگهای از شما استقبال کند! به این منظور یک بسته مهمان نوازی اختصاص داده شده به بازدیدکنندگان بین المللی در نظر گرفته شده است.

ما می خواهیم بازگشت شما به چین و نمایشگاه مان را تا حد امکان برایتان به یاد ماندنی کنیم. برای این منظور بسته ویژه مهمان نوازی شامل یک سری خدمات را در نظر گرفته ایم که سفر به شانگهای را راحت تر و سرگرم کننده می کند.

گذراندن ساعتی خوش در Lidoway Shanghai

Lidoway Town در منطقه تجاری Xujing در منطقه QingPu، شانگهای، با مساحت کل ۱۵۰۰۰۰ متر مربع واقع شده است. این یک منطقه تجاری جامع است که دارای اقامتگاه های ویلا و هتل، یک مرکز خرید و یک خیابان تجاری است که با هدف ارائه یک محیط زندگی راحت، امن، زیبا، آرام و متمایز  است.
متخصصان کفپوش که در جولای امسال از نمایشگاه بازدید خواهند کرد، از نرخ های ویژه ای برای اقامت در هتل های واقع در شهر لیدووی برخوردار خواهند شد (توصیه می کنیم در Novotel Suites Shanghai Hongqiao اقامت کنید). در همان زمان، تخفیف‌های رستورانی نیز به آن‌ها ارائه می‌شود که در دفترچه راهنما که در هنگام ورود به هتل دریافت می‌کنند، ارائه می‌شوند. خدمات اتوبوس رایگان از لیدووی به محل نمایشگاه نیز برای همه بازدیدکنندگان بین‌المللی در دسترس خواهد بود.

یک سفر تجاری و تفریحی به شانگهای

این بازدید تابستانی از DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2023 را با یک تعطیلات عجیب و غریب آسیایی ترکیب کنید!

می‌توانید تابستان امسال در شانگهای باشید و تعطیلات ویژه‌ای را در مقاصد تعطیلات انتخابی ما مانند شیان و گانسو در چین، کوه سامویی در تایلند و بالی در اندونزی سپری کنید. از نرخ های ترجیحی که برای شما با آژانس مسافرتی مورد اعتماد ما مذاکره کرده ایم، لذت ببرید.

راهنمای شانگهای گردی

آیا نگران این هستید که چگونه در شانگهای بچرخید و در شهر به ساده ترین راه حرکت کنید، مانند یک مردم محلی؟ ما تمام اطلاعات لازم را برای شما آماده کرده‌ایم تا به شما در مورد جزئیات خاص زندگی روزمره در شانگهای کمک کنیم، مانند پرداخت فقط از طریق وسایل الکترونیکی (Alipay، WeChat)، اپلیکیشن‌های تماس با تاکسی، سفارش غذا و غیره. با همکاری Smart Shanghai، مشهورترین رسانه اختصاص داده شده به زندگی در شانگهای به عنوان یک مهاجر، ما یک راهنمای اختصاصی را فقط برای مشتریان بین المللی دموتکس چین آماده کرده ایم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×