اخبار نساجی

تعداد ١٨۰ استاندارد ملی بازنگری شد

 

فهیمه مهمان نواز

 

فهیمه مهمان نواز اظهار کرد: تعداد ١٨۰ استاندارد ملی واگذار شده در بازه معین به اداره کل استاندارد خراسان شمالی، بازنگری شد.

وی افزود: استانداردهای بازنگری شده در رشته کمیته‌های ملی، مهندس پزشکی، اوزان و مقیاس‌ها، پوشاک و فرآورده‌های نساجی و الیاف، برق و الکترونیک، خوراک و فرآورده‌های کشاورزی، مدیریت کیفیت، ساختمان ، مصالح و فرآورده‌های ساختمانی، خودرو و نیرومحرکه، مکانیک و فلز شناسی، انرژی، میکروبیولوژی و بیولوژی بوده است.

به گفته مهمان نواز، از تعداد مذکور بیش از ٢۰ استاندارد ملی نیاز به ابطال و ٢٩ موضوع نیاز به تجدیدنظر داشت که ٩ مورد در دست تدوین و مابقی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط جهت ارائه پیشنهاد تجدیدنظر و ثبت در سامانه جامع استانداردسازی سازمان، واگذار گردید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرکل استاندار خراسان شمالی یادآور شد: طبق بند یک ماده ٣ قانون سازمان ملی استاندارد ایران وظیفه تعیین، تدوین و نشر استانداردهای ملی(رسمی) به عنوان تنها مرجع رسمی این وظیفه در کشور به سازمان ملی استاندارد ایران واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا افراد واجد شرایط نیز می‌توانند جهت مشارکت در تدوین استانداردهای ملی به ادارات کل استانی مراجعه فرمایند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×