اخبار نساجی

تغییر لوگو برند تجاری OEKO-TEX® (اکوتکس)

OEKO-TEX® در سی امین سال فعالیت خود در جهت داشتن صنعت منسوجات و چرم ایمن تر، هویت و لوگو تجاری جدیدی ایجاد کرده است. این شرکت معتبر در زمینه ارایه استانداردهای جهانی محصولات و تولیدات نساجی و چرم با آژانس برندسازی Schwitzke ID برای ایجاد جهانی شفاف و یکپارچه OEKO-TEX® همکاری جدیدی را آغاز کرده است.

تغییر لوگو برند تجاری OEKO-TEX®
لوگو برند تجاری OEKO-TEX®

OEKO-TEX® با هدف ایجاد اعتماد در صنعت نساجی و چرم  برای مشتریان خود بیش از ۳۰ سال مشغول فعالیت است.  گئورگ داینرز، دبیر کل OEKO-TEX® می گوید: «ارزش های ما باقی می مانند. در واقع، آنها الهام بخش تازه‌سازی برند ما شدند.»

بر اساس اصول علمی و آزمایشگاهی دقیق، OEKO-TEX® شفافیت را در صنعت نساجی و چرم به مدت سه دهه ترویج کرده است. شفافیت برای توانمند ساختن شرکت ها و مصرف کنندگان برای تصمیم گیری مسئولانه ضروری است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب گواهینامه اوکوتکس OEKO-TEX با نماینده رسمی این سازمان در ایران جناب آقای دکتر احسان اکرامی در تماس باشید.
ایمیل: ehsan.ekrami@oeti.biz
شماره تماس: ۴۷۶۲۳۲۳۳-۰۲۱

برندینگ جدید منعکس کننده رویکرد فعال، راه حل محور و مثبت است. اینگا بلیر، رئیس بازاریابی جهانی، می‌گوید: «با مؤسسات آزمون مستقل خود در صنعت نساجی و پوشاک، ما معیارهای شفاف و یکنواخت جهانی را تأیید می‌کنیم و آشکارا با آنها ارتباط برقرار می‌کنیم. نگاه جدید ما شفاف، سازگار و در جهت حمایت از محیط زیست و مصرف کننده نهایی است.»

قابل مشاهده ترین تغییر در لوگوی جدید OEKO-TEX® است که بر اساس یک مربع هندسی و یک دایره ارگانیک طراحی شده و منعکس کننده رویکرد علمی OEKO-TEX® و طبیعت و محیط زیستی است که قصد دارد از آن محافظت کند.

دوره انتقال و تغییر گواهی نامه های موجود تا پایان سال ۲۰۲۴  در نظر گرفته شده است و شرکت های دارنده گواهی نامه های اوکوتکس و سایر مشتریان باید تغییر گواهی نامه ها را از هم اکنون شروع کنند و البته می توانند از برچسب های موجود تا پایان سال ۲۰۲۴ استفاده کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مشتریان OEKO-TEX® به ویرایشگر برچسب با طرح‌ و لوگو های جدید و انعطاف‌پذیرتر و راهنمای برچسب‌گذاری در وب‌سایت OEKO-TEX® دسترسی دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×