اخبار نساجی

تلاش گروه H&M برای تولید ۱۰۰٪ پایدار تا سال ۲۰۳۰

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

H&M قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، محصولات ۱۰۰٪ قابل بازیافت و یا پایدار که بخشی از تلاش آن برای دوستدار محیط زیست بودن است، تولید کند.

این برند قبلاً نیز هدف بلند پروازانه‌ای را برای دستیابی به شرایط آب و هوایی مثبت تا سال ۲۰۴۰ تعیین کرده است.

در پایان، این نام تجاری قصد دارد به سوی مدل چرخه‌ای ۱۰۰ ٪ که در آن همه اجزا قابلیت استفاده مجدد یا تجزیه را دارند، حرکت کند.

در ماه فوریه، H&M به اولین فروشگاهی تبدیل می‌شود که لباس‌های Circulose – پارچه ۱۰۰٪ پنبه‌ای بازیافتی – و باقی مانده‌های آلی را به بازار عرضه می‌کند. خرده فروش در ماه جاری سیستم جدید بازیافت در فروشگاه به نام Looop را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان امکان می‌دهد در مقابل چشمان خود لباس‌های قدیمیشان را بیندازند و ببینند که آنها به محصولات جدیدی تبدیل شده‌اند.

محدوده وظیفه شناسی امروزه، جدا از پنبه بازیافتی که سهم ۲۰٪ به دلیل محدودیت‌های هزینه خود را دارد، حداقل۵۰٪ پارچه‌های تولید شده پایدار از پنبه ارگانیک و پلی استر بازیافت شده را شامل می‌شود.

این برند در حال حاضر اطلاعات خاصی در مورد مواد استفاده شده در هر محصول ندارد، که این اطمینان را می‌دهد که مصرف کنندگان نمی‌توانند معیارهای زیست محیطی کالایی را که خریداری می‌کنند، تعیین کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×