اخبار فرش ماشینی

تولید بیش از ۳۵۰ تن پنبه در شهرستان بوئین‌ زهرا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تولید بیش از ۳۵۰ تن پنبه در شهرستان بوئین‌ زهرا

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین‌زهرا گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری بیش از ۳۵۰ تن وش پنبه در مزارع این شهرستان تولید شود.

مجید اسماعیلی عصر امروز در جمع مدیران و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با موضوع توسعه پایدار کشاورزی، اظهار داشت: براساس آمارهای به‌دست آمده عملکرد کشت محصول پنبه در شهرستان بوئین‌زهرا بیش از سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم در هکتار است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه کشت پنبه در شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: عملیات کشت پنبه در مزارع شهرستان بوئین‌زهرا آغاز شده که باید اقدامات لازم در زمینه توسعه کشت این محصول انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: سطح زیرکشت محصول پنبه در شهرستان بوئین‌زهرا بیش از ۱۰۰ هکتار بوده که باید با در نظر گرفتن سیاست‌های تشویقی کشت و تولید این محصول افزایش یابد تا شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

اسماعیلی گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری بیش از ۳۵۰ تن وش پنبه در مزارع این شهرستان تولید و در جهت حمایت از بهره‌برداران با قیمت مناسب به کارخانه پنبه‌ پاک‌کنی تحویل داده شود.

وی ادامه داد: شهرستان بوئین‌زهرا در زمینه تولید محصولات کشاورزی از ظرفیت مطلوبی برخوردار بوده که باید بستر لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران در این بخش فراهم شود.

مدیر دامپزشکی شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: توسعه واحدهای گلخانه‌ای از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی بوده که باید بهره‌برداران نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×