اخبار نساجی

مصاحبه با اولین تولید کننده کت و شلوار و لباس فرم تخصصی در قطر

مصاحبه با آقای دکتر محسن ابویوسف – مدیر کل RK GARMENT

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تهیه و تدوین : محبوبه قایدی – مجله نساجی کهن

۱. لطفا جزئیات بیشتری در مورد کارخانه RK Garment، تاریخچه و داستان موفقیت خود برای ما بفرمایید.

RK Garment اولین شرکت متخصص در تولید کت و شلوار و لباس فرم برای Readymade & MTO و MTM در قطر است.
ما تمام توان خود را  به طراحی، تامین منابع، هماهنگی محصول و برندسازی و ارایه راه حل های یکپارچه تولید انواع پوشاک مانند کت و شلوارهای مردانه و زنانه، لباس های فرم مدارس، ادارات، لباس های فرم پلیس و ارتش، بخش هتل داری، مراقبت های بهداشتی و پزشکی، لباس کار، لباس های فرم ایمنی، لباس های معمولی، تی شرت، شلوار جین و هر چیزی که ممکن است بازار کشور قطر به آن نیاز داشته باشد اختصاص داده ایم.

کارخانه ما در قطر کارخانه مجهز به آخرین تکنولوژی های موجود از طراحی تا بسته بندی است. ما همچنین استودیوی طراحی داخلی خود را داریم که به ما امکان می‌دهد محصولات منحصربه‌فردی را توسعه دهیم و از ثبات کیفیت و تناسب اطمینان حاصل کنیم.

محصولات کارخانه RK Garment قطر
کت و شلوار مردانه و زنانه، یونیفرم مدرسه، یونیفرم صنعتی، یونیفرم بیمارستانی، لباس ورزشی، لباس کار، مهمان نوازی، کلاه، تی شرت، مراقبت های بهداشتی، یونیفرم رسمی، یونیفرم های روپوش، یونیفرم امنیتی، لباس تم، لباس های روکش دار چاپ روی صفحه، ، و غیره.

راه حل های لباس فرم
ما صرفاً یک محصول را عرضه نمی کنیم بلکه یک رویکرد کاملاً خدماتی را به همه مشتریان محترم خود در قطر یا کشورهای شورای همکاری خلیج فارس ارائه می دهیم. ما پشتیبانی به موقع مورد نیاز را برای اطمینان از اینکه انتقال آرام از پرس و جو به تحویل انجام می شود، ارائه می دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ما با مشتریان خود به شکل سازمانی کار می کنیم تا قبل از ارائه مفاهیم و ایده ها ابتدا اهداف و رویکرد آنها را درک کنیم. در مورد تولید لباس فرم برای سازمانهای بزرگ خدماتی مانند تصویر سه بعدی لباس، تضمین کیفیت، دوام، سهولت استفاده و ترکیب رنگ، مشاوره درست و حرفه ای به مشتری داده می شود.

اولین تولید کننده کت و شلوار و لباس فرم تخصصی در قطر

۲. از تجربه خود در بخش نساجی و بیوگرافی کوتاه برای ما بگویید.

۲۰۱۷: Ph.D. مدیریت کسب و کار. بریتانیا
“تأثیر ساختار سازمانی، مفاهیم مدرن عناصر مدیریت منابع انسانی در توسعه تولید پوشاک و مد”
۲۰۱۲: کارشناسی ارشد “مهندسی نساجی” مصر
ایجاد پایگاه داده برای تولید پارچه های جین (شلوار جین) برای پیش بینی نگرش آنها در فرآیندهای تکمیل مکانیکی و شیمیایی
۱۹۹۳: لیسانس “مهندسی نساجی” مصر

دوره های آموزشی:
۲۰۱۶: “سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) حسابرس داخلی” قطر ۲۰۰۵: “مواد تشکیل دهنده اصلی صادرات “دوره، وزارت تجارت و صنعت خارجی، مرکز آموزش تجارت خارجی. مصر
۲۰۰۱: دوره های “مدیریت مهندسی”، دانشگاه کندی وسترن ایالات متحده آمریکا
۱۹۹۵: دوره «مدیریت حسابداری هزینه»، انجمن اقتصادی و توسعه اروپای مصر

پروژه ها:

رکوردهای جهانی گینس: مدیر پروژه برای بزرگترین پرچم جهان (قطر ۲۰۱۳) اعطای گواهینامه (ISO 9001:2008) می ۲۰۱۵

مهارت ها:

امکان سنجی برای شرکت پوشاک و مد تغییر شرکت نامطلوب به شرایط ترجیحی
برنامه ریزی / سازمان / بازاریابی / تصمیم گیری / حل مشکل / ارتباطات عالی
مهارت های روابط انسانی مهارت های کامپیوتری

سابقه کار حرفه ای: ۲۸ سال
مدیریت شرکت های نساجی، پوشاک و مد در مصر، آمریکا، امارات و قطر

اولین تولید کننده کت و شلوار و لباس فرم تخصصی در قطر

۳. در مورد آخرین محصولات و بازارهای خود به ما اطلاع دهید. آیا صادراتی دارید یا فقط از بازار قطر حمایت می کنید؟
با توجه به مشکلاتی که بازار قطر از کمبود متخصص در زمینه پوشاک، کت و شلوار و یونیفرم با آن مواجه است، بازار قطر از طریق کارگاه های کوچکی که کیفیت، قیمت و تاریخ ارسال را ندارند مدیریت می شود.

از این رو چالشی از طریق شرکت ما برای ایجاد نقشه جدیدی از بازار قطر با حمایت از مصرف کننده آغاز شد، از طراحی، تولید، استانداردهای بین المللی، کیفیت و تاریخ ارسال به موقع، و بزرگترین چالش برند محلی جدید ما برای تولید است یعنی کت و شلوار، ژاکت و پوشاک با لیبل (ساخت قطر). بازار قطر آغاز راه ما است و از طریق آن، توسعه صادرات ما به بازارهای خلیج فارس و بین المللی ادامه خواهد یافت.

 

۴. صنعت پوشاک و نساجی در قطر را چگونه ارزیابی می کنید؟

بازار قطر بازاری امیدوارکننده و دارای پتانسیل های بالا است و در اکثر محصولات نساجی از جمله پوشاک و منسوجات به بازارهای خارجی وابسته است. برای دستیابی به خودکفایی در این زمینه، فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا در همان زمینه سرمایه گذاری انجام دهند.
ما تنها کارخانه ای در قطر هستیم که در زمینه پوشاک آماده تخصص دارد و همچنین تا به امروز هیچ کارخانه نساجی یا فرشی در قطر  وجود ندارد.

اولین تولید کننده کت و شلوار و لباس فرم تخصصی در قطر

۵. به عنوان یک تولید کننده محصولات نساجی در قطر، صنعت نساجی و مد در خاورمیانه و آفریقا و پتانسیل آن را برای آینده چگونه ارزیابی می کنید؟

با تجربیات و مطالعاتی که در این زمینه انجام دادم، متوجه شدم که بازار خاورمیانه و آفریقا نیازمند توسعه و چالش هایی است و چشم انداز باید کیفیت و قیمت در کنار هم باشد نه فقط قیمت، و این نقش برندها و شرکت های بین المللی است. می توان گفت سرمایه گذاری در  بخش تولیدات نساجی در قطر منطقی است.

 

۶. شما در بخش منسوجات بی بافت نیز متخصص هستید، نظرتان در مورد بخش منسوجات  بی بافت و پتانسیل های آن در قطر و آینده آن چیست؟

بخش پارچه های نبافته در حال حاضر در بازار قطر موجود نیست و من در واقع یک مطالعه امکان سنجی برای این زمینه انجام داده ام و این زمینه در آینده برای سرمایه گذاری بسیار مساعد است، اما با توجه به موقعیت استراتژیک قطر در منطقه و جهان نیاز به سرمایه گذاری دقیق و با اهداف صادراتی دارد. مطمئناً فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش منسوجات بی بافت قطر برای شرکت ها و سرمایه گذاران بین المللی وجود دارد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×