اخبار نساجیمقالات نساجی

تولید کنندگان لباس کار در ترکیه

ترکیه به دلیل نزدیک بودن به اروپا یکی از مهم‌ترین تامین کنندگان کالاهای نساجی قاره سبز است.

ترکیه با پیشرفت های خوبی که در دهه گذشته در بخش زیر ساخت‌ها و‌تجارت بین المللی خود داشته توانسته است به یک کشور قابل اعتماد برای تامین کالاهای نساجی اروپا و آمریکا ‌تبدیل شود.

هر چند که گاها سیاست های دولت ترکیه موجب ایجاد تنش هایی بین ترکیه و کشورهای اروپایی است و حتی به موجب نگرانی طرفین شده اما از آنجایی که اقتصاد ترکیه وابستگی شدیدی به صادرات کالاهای صنعتی به ویژه محصولات نساجی خود به اروپا دارد غالبا از جدی شدن این تنش های سیاسی خودداری می کند و به مشکلات اساسی و قطع روابط ختم نمی شود.

بخش تولید لباس های کار و‌ محافظت شخصی یکی از بخش هایی است که ترکیه در آن بسیار قدرتمند است که دلایل مختلفی می توان برای آن ذکر کرد.

اولا اینکه ترکیه به لحاظ زیر ساختی در صنعت نساجی بسیار قدرتمند است بنابراین در زمینه تامین انواع الیاف، نخ دوخت، پارچه و اکسسوری و لوازم جانبی، برش ، دوخت و تولید لباس کار مشکل و مانع قابل توجهی ندارد. بسیاری از شرکت های ترکیه ای در حال حاضر توان و دانش تولید مواد اولیه با تکنولوژی بالا که در لباس های کار با کاربردهای ویژه کاربرد دارند را در اختیار دارند.



دوم اینکه ترکیه علاوه بر داشتن روابط تجاری آزاد با بسیاری از کشورهای جهان که زمینه ورود راحت تر به بازار آنها و صادرات لباس های کار ساخت ترکیه را فراهم‌میسازد بازار بسیار بزرگ داخلی را نیز در اختیار دارد که خود یک نیروی قدرتمند برای حرکت رو به جلوی این بخش از صنعت نساجی در ترکیه می باشد.

ترکیه با داشتن جمعیت ۸۵ میلیونی به عنوان یک کشور در حال توسعه شناخته می شود که کارخانجات صنعتی زیادی در بخش هایی مانند نساجی، منسوجات خانگی، فرش و انواع کفپوش ها، صنایع قطعه سازی، خودرو سازی ، غذایی و نظامی و … دارا می باشد که بازاری قابل توجه برای انواع لباس های کار می باشد.

از طرفی بسیاری از شرکت های ترکیه ای تلاش می کنند با الهام گرفتن از شرکت های بزرگ و بین المللی ساختارهای سازمانی خود را با استانداردهای اروپایی تطبیق دهند.

همین موضوع باعث شده است تا آراستگی نیروی کار، محیط کار و اهمیت دادن به سلامت و راحتی کارکنان بیش از پیش در شرکت های متوسط و بزرگ ترکیه مورد توجه قرار گیرد که خود به پویایی بازار لباس های کار و فرم در صنایع مختلف کمک خواهد کرد.



سوم اینکه شرکت های ترکیه ای در بخش تولید لباس کار یک گزینه قابل اعتماد برای خریداران و تجار بین المللی به شمار میروند.

نزدیکی به اروپا، رعایت استانداردهای کیفی اروپایی، رعایت استانداردهای سخت گیرانه اروپایی در بخش تولید لباس کار، توان تولید، ارسال و تحویل سریع و تعداد بالا، کیفیت بالاتر از تولیدات چینی و قیمت کمتر از تولید کنندگان اروپایی ، و… همه و همه برگ‌های برنده ترکیه در مقایسه با سایر رقبای آسیایی و آفریقایی خود است ‌تولید کنندگان ترکیه ای با اشراف بر این مزایا در بسیاری از بازارهای با کیفیت نظیر اروپا و امریکا گوی سرقت را از رقبا ربوده اند.

در زیر ۲۰ تولید کننده برتر لباس کار در ترکیه را برای شما معرفی کرده ایم که می توانید با مراجعه به صفحات آنها در اینترنت اطلاعات بیشتری در مورد آنها به دست آورید:

 

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۱- Cation workwear

Web: https://cationworkwear.com
Address: Bağlar Mh. Y. Sultan Selim Cd. No: 17 Bema Plaza K: 4 Bağcılar / İST.
E-Mail: info@cationworkwear.com
Phone: +90 212 554 83 31

Cation Workwear لباس کار برای برندهای پیشرو در ترکیه مانند کوکا کولا (Coca Cola)، توتورک (Tüvtürk)، بریجستون (Bridgestone)، میگروس (Migros)، لاسا (Lassa)، بتونسا (Betonsa)، منگ کارگو (Mng Kargo)، آکسا دوغالگاز (Aksa Doğalgaz)، آرچلیک (Arçelik)، ISS و ایپراگاز (ISS and İpragaz) تولید می کند. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان در این صنعت است که بخش های طراحی و تولید خود را دارد.

Cation Workwear دارای یک تیم حرفه ای و با تجربه است که به صورت دوره ای طرح های جدیدی را مطابق نیازهای در حال تغییر بازارهای جهانی تولید می کند، بنابراین هویت سازمانی شما را با طرح های خود منعکس می کند و در عین حال راحتی کارمندان در اولویت قرار می دهد و براساس آن طرح های خود را ارایه می دهد.

Cation با ارایه خدمات ارزش افزوده خود مانند طراحی لباس شرکتی، نرم افزار B2B و پشتیبانی لجستیک با از رقبای خود متمایز شده است

 

۲- Ayelteks Workwear

Web: https://www.ayelteks.com.tr/
Ankara Merkez: Çayyolu Mah. 2713 Cad. Güvengir42 Sitesi, No: 2/37 Çayyolu / Çankaya / Ankara
Telefon: (0312) 440 42 58
E-Mail: info@ayelteks.com.tr

شرکت Ayelteks با ارایه محصولات باکیفیت و طیف گسترده محصولات خود، گام های محکمی به جلو برداشته و در بخش محصولات “فروش لباس کار و نساجی” به یکی از برندهای معتبر تبدیل شده است.

این شرکت در زمینه لباس کار و مواد تبلیغاتی نساجی فعالیت می کند. به سازمان های صنعتی، بیمارستان ها، شرکت های امنیتی، شرکت های نظافتی، هتل ها، رستوران ها، مدارس و باشگاه های ورزشی خدمات ارائه می دهد.

۳- Micronteknik

https://www.micronteknik.com/en/
ADDRESS : Samanli Mah. 3. Selcuk Sokak No: 2 Yildirim – BURSA – TURKEY
GSM:+90 549 665 1600
info@micronteknik.com

ما با کادری متشکل از مهندسان نساجی متخصص در زمینه نیازهای نساجی بخش صنعت، مطابق با نیاز مشتریان خود تولیدات خ،ود را ارایه می کنیم. ما تیمی هستیم که به عنوان شریک راه حل صنعتی به صنعت کمک کرده ایم. ما راه حل های بهینه را برای نیازهای بخش ها تولید می کنیم و خدمات ارائه می دهیم.

ما پارچه های مخصوص برای بخش های پزشکی، خودرو، الکترونیک، ذخیره سازی، بسته بندی، فضا، پتروشیمی، مواد منفجره، داروسازی، پوشاک و اثاثه یا لوازم تولید می کنیم. و در زمینه منسوجات فنی متخصص هستیم. در کنار لباس های محافظ پرسنل (پوشش Esd، پیش بند Esd، تی شرت Esd، ضد شعله، مقاوم در برابر اسید) ایمنی محیطی، ایمنی محصول و سیستم های ذخیره سازی و حمل و نقل محصول وجود دارد.

۴- ALYAWORK CLOTHES

Web: https://www.iselbiseciniz.com/en/
Address: Kocatepe District, 19. Street. No: 112/B Bayrampaşa / İSTANBUL / TURKEY
Phone: +90 553 630 01 17
Email: info@iselbiseciniz.com

لباس کار آلیا یک شرکت نساجی تجاری است. هدف ما تولید محصولات نساجی تجاری شخصی سازی شده است. اولویت ما کیفیت است.
تی شرت، سویشرت، کت، جلیقه، پیش بند پیشخدمت، کت آشپزی، لباس کار، لباس کارکنان بیمارستان و غیره. ما خدمات با کیفیتی را در بسیاری از موارد به شما ارائه می دهیم. ما اینجا هستیم تا خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد به شما ارائه دهیم.

۵- Tanyel

Web: https://www.tanyel.com.tr/
Address: 677 Sok. NO:38 Buca‎/Izmir-Turkey
E-mail: export@tanyel.com.tr

شرکت تانیل یک تولید کننده لباس کار در کشور ترکیه است. این شرکت با بیش از ۳۵ سال سابقه تولید انواع لباس کار مثل پیراهن آستین بلند، تی شرت، لباس، شلوار، کت بارانی، پیش بند در این عرصه فعالیت دارد. این شرکت همچنین با برخی از برندهای جهانی لباس کار مانند PEPSİCO، BUHLER همکاری می کند. مشتریان این شرکت می خواهند لوگوی برند خود را به عنوان گلدوزی یا چاپ اضافه کنند. ان ها می توانند گلدوزی و چاپ را با بهترین کیفیت به تولیدات خود اضافه کنند. 

تولید کننده انواع لباس کار و لباس های محافظ برای بسیاری از صنایع

• روپوش و لباس کار
• سوئیشرت لباس کار
• لباس کار هودی
• تاپ و تی شرت لباس کار
• لباس کار ژاکت 
• لباس کار بارانی
• شلوار لباس کار
• شورت لباس کار
• جلیقه لباس کار
• پیش بند لباس کار
• اسکراب برای پزشکان و پرستاران

۶- Demka Group

HEAD OFFİCE : Karayolları Mah. 567 Sk. No:29/1 Küçükköy G.O.Paşa/İSTANBUL / TURKEY
info@demkatekstil.com
web: https://www.demkatekstil.com/workwear
Tel: +90 212 477 4100

گروه دمکا نولیدکننده لباس کار با کیفیت بالا است. تمرکز اصلی ما بر تولید پایدار با مواد با کیفیت برتر است.

گروه دمکا که در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک در ترکیه با بیش از ۱۰۰۰ کارمند و ظرفیت تولید بیش از ۱۰ میلیون است.

• ۲ مرکز تولید واقع در مرمره و مناطق مدیترانه.
• ۲ دفتر مرکزی در استانبول و آدیامان.
• دفاتر منطقه ای در U.K.، DE و ETH.

۷- Sensel

Web: https://www.sensel.com.tr/
Address: Çağlayan Mahallesi, Kağıthane Caddesi, Yayla Sokak No:2/2 Kağıthane/İstanbul/TÜRKİYE
Email: sensel@sensel.com.tr
Tel: +90 (212) 234 00 36

از سال ۱۹۸۸..
شرکت Sensel؛ در تولید لباس کار و طرح های خاص در سراسر جهان به طور موثر عمل می کند.
بیش از ربع قرن است که طیف محصولات متنوع، قابل اعتماد و وسیعی را برای برندهای متعدد تولید می کند

شنسل با پیروی از آخرین فناوری روز در نساجی در کنار فعالیت های تولیدی، فعالیت های تحقیق و توسعه خود را با همکاری با برندهای معتبر دنیا افزایش می دهد. محصولات حاصل از این فعالیت ها در ترکیه، اروپا، خاورمیانه، کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای بالکان با نام تجاری ŞENSEL به بازار عرضه می شود. به لطف دانش بالا و کارکنان مجرب، محصولات خود را در ترکیه تولید می کند.
شرکت Sensel؛ این شرکت در استانبول مستقر است و امکانات تولید آن در استانبول و آکسارای است. 

 

۸- Akrida Tekstil

Web: https://akridatekstil.com/en
ADDRESS: Yunus Emre Mah. Obalar Sok. No: 5 Yıldırım / Bursa
Tel: +90 (224) 360 55 54

۲۰۰۴: شرکت آکریدا تکستیل تاسیس شد.
۲۰۱۰: با ساختار رو به رشد، ظرفیت و اشتغال روز به روز، ساختمان جدید راه اندازی شد.
۲۰۱۲: افزایش ظرفیت و اشتغال، نهادسازی و برندسازی را به همراه داشت. توسعه خود را با گواهی ISO 9001 و سرمایه گذاری های مختلف تحقیق و توسعه ادامه داد.
۲۰۱۵: با تشکیل بخش بافندگی، گام مهمی در جهت صنعتی شدن برداشته شد. با فعالیت های تجارت خارجی، گذار به بازار بین المللی انجام شد.

۲۰۱۸: گواهی Oeko-Tex با اعتبار بین المللی اخذ شد.
(استاندارد Oeko-Tex گواهینامه ای است که هدف آن این است که به طور واضح به مصرف کنندگان نشان دهد که محصولات نساجی دارای برچسب تست های آزمایشگاهی را برای طیف گسترده ای از مواد مضر گذرانده اند و محتوای این مواد کمتر از مقادیر حد تعیین شده توسط انجمن Oeko-Tex باقی می ماند. .)
۲۰۲۱: علاوه بر مرحله صنعتی شدن که یکی از نقاط عطف آکریدا تکستیل است، نقطه عطف دیگر افتتاح شعبه در استانبول بود.
۲۰۲۲: فرآیند صدور گواهینامه در محدوده پایداری و تولید سبز آغاز شد.

۹- OZKOK WORKWEAR

GSM: +90 532 718 17 14
E-mail: info@ozkokiselbiseleri.com
Website: www.ozkokiselbiseleri.com
Address: Sümer mah 2257 sok.No:6 Merkezefendi/Denizlli/TURKEY

منسوجات و لباس کار اوزکوک لباس کار و محصولات نساجی تبلیغاتی به بازارهای داخلی و بین المللی با بهترین کیفیت و خدمات ارائه می کند.

۳۰ سال تجربه برای خدمت به مشتریان ما و ارایه محصولات با کیفیت، با طیف گسترده ای از لباس و منسوجات تبلیغاتی وباعث شده که با اطمیناندر این حوزه قدم بگذاریم.

لباس کار و منسوجات شرکت ما در زمینه مواد تبلیغاتی فعالیت می کند. سازمان های صنعتی، بیمارستان ها، شرکت های امنیتی، شرکت های نظافتی، هتل ها، رستوران ها، مدارس و باشگاه های ورزشی خدمات رسانی می کنند.

۱۰- Blend Textile

Web: https://www.blendtextile.com/en/
Address: Zafer Mh. Tonguçbaba Cd. No 96 , Esenyurt, Istanbul 34513
Tel: +90 212 423 33 88

چرا ما؟
شرکت نساجی Blend یک پیشگام نوآور و یک تولید کننده معتبر در تولید لباس کار در ترکیه و صادرکننده به اروپا است. برندهای برتر جهانی به ما به عنوان شریککاری خود در صنعت برای عرضه لباس های شیک و کاربردی که به طور پایدار با بهترین مواد با کیفیت تولید می شوند، اعتماد دارند.

ما متعهد به عرضه پارچه های پیشرفته به بازارهای لباس کار و لباس فعال در سراسر جهان هستیم. ما با نوآوری، مسئولیت اجتماعی و بهبود مستمر، پوشاک آینده را توسعه و تولید می کنیم.

 

۱۱- Sayginlar

Web: https://www.sayginlar.com.tr/
Address: PERPA TİC.MRKZ. B BLOK KAT: 5 NO: 203 , OKMEYDANI / İSTANBUL
TEL: +90 212 361 48 56

شرکت ما که در سال ۱۹۹۱ با آگاهی از این که پوشیدن و ایمنی کار به شرکت ها اعتبار می بخشد و بهره وری کارکنان شرکت را افزایش می دهد تأسیس شد، با انجام مطالعات حرفه ای برای تولید لباس کار علاوه بر آن، همواره خود را تجدید و توسعه داده است به خصوص در زمینه فروش مواد ایمنی کار.

Saygınlar İş Tekstili با ثبت کیفیت تولید خود با گواهی سیستم ISO 9001:2008، درخواست های طراحی و مدل ویژه مشتریان خود را با فناوری رایانه و همچنین محصولات استاندارد خود برآورده می کند.

آهن و فولاد، ساخت و ساز، خودرو، دریایی، صنایع شیشه، پتروشیمی، مواد غذایی، امنیت، نظافت، فنی، پزشکی و غیره از بخش‌هایی که در خدمت ما هستیم. ما با تجربه ۲۵ ساله تامین لباس کار و مواد ایمنی کار سازمان ها، همواره هر نیازی را به صرفه ترین و با کیفیت ترین روش ارائه می دهیم.

 

۱۲ – Ebruzen Tekstil San. Tic. Ltd. Şti.

Web: https://www.ebruzen.com.tr/en/
Address : Işıktepe OSB Mah. Beyaz Sok. No:4/F 16140 Nilüfer / BURSA
Whatsapp : 0533 652 92 98
E-mail : sales@ebruzen.com.tr

Ebruzen Textile تولید کننده محلول های نساجی پیشرفته و یک شرکت صادر کننده لباس های محافظ است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد. شرکت Ebruzen Textile ارائه دهنده پیشرو راه حل های طراحی شده برای بهبود کیفیت پارچه است.

این شرکت از طریق تحقیق و توسعه متمرکز بر راه حل های پیشرفته آنتی استاتیک (ESD) با کارایی بالا و راه حل های فنی نساجی به تکامل و رشد خود ادامه می دهد. Ebruzen Textile در توسعه راه حل های پارچه الکترواستاتیک تخصص دارد. Ebruzen Textile عرضه کننده پارچه های با کیفیت آنتی استاتیک (ESD)، پارچه های مقاوم در برابر شعله و پارچه های پزشکی ضد باکتری است. ما راه حل هایی را برای صنایع دفاع، الکترونیک، ارتباطات و خودرو ارائه می دهیم.

 

۱۳- ASY TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ.

web: http://www.asytekstil.com/en/
Address: 2. Sanayi Bölgesi Kale Mah. Dilek Sk. No:8 Kestel – BURSA / TÜRKİYE
Tel: +90 224 372 08 45 – ۳۷۲ ۰۸ ۴۶
Email: info@asytekstil.com

ASY Textile از سال ۱۹۹۹ با فضای داخلی ۱۴۰۰۰ متر مربعی در بورسا یکی از تولیدکنندگان بزرگ در زمینه انواع پارچه لباس کار تبدیل شده است، این شرکت مجموعه های خود را همزمان با مد جهانی پارچه با تیم تحقیق و توسعه خود توسعه می دهد که دانش در مورد توسعه محصول و الگوسازی در بخش پارچه و تحولات بخش را دنبال می کند. 

ASY Textile با توجه به کیفیت و طیف گسترده ای از محصولات از طرح های مدرن گرفته تا لباس های ورزشی، سبک های کلاسیک، پارچه های کت و شلوار، همچنان یکی از شرکت های پیشرو در مد پارچه است.

۱۴- Ariteks

Web: https://en.ariteks.net/
Address: Hekimsuyu Cad. No:36 34250 Kucukkoy/Gaziosmanpasa Istanbul/Turkey
Phone: +90 212 538 05 98
E-Mail: support@ariteksinfo.com

آریتکس که به عنوان یک تجارت خانوادگی در سال ۱۹۷۵ تأسیس شد، شرکت پیشرو در تولید منسوجات در حوزه مد و منسوجات فنی است.

با توسعه مداوم فناوری‌های پیشرفته، راه‌حل‌هایی را برای کاربران نهایی در زمینه پوشاک، لباس کار محافظ، ورزش کاربردی، پوشاک پزشکی و همچنین منسوجات فنی در صنایع ساخت‌وساز و حمل‌ونقل ارائه می‌کند.

این شرکت در ۱۴۰۰۰ متر مربع با ۱۲ آزمایشگاه تحقیق و توسعه داخلی مجزا، ۵ درصد از بودجه خود را صرف تحقیق و توسعه فناوری های آینده می کند. این شرکت به ویژه بر روی سلول های خورشیدی نسل سوم روی پارچه های انعطاف پذیر و منسوجات حسگر زیستی تمرکز دارد. لباس های ساخته شده از منسوجات فنی برای محافظت در برابر عوامل مختلف محیطی مفید هستند. امروزه ما به راحتی می توانیم از آن لباس ها در محل کار خطرناک استفاده کنیم.

 

۱۵- MONATEX Giyim

Tel: +90 232 449 1686
Email: info@monateks.com
Address: 5301/1 Sokak No:32 , 11 Kat 1 Bornova , İzmir
web: https://www.monateks.com/

طیف وسیع محصولات ما
ما می دانیم که عواملی مانند افزایش اقدامات حمایتی در سراسر جهان، تحولات جمعیتی، شهرنشینی و فرصت های آموزشی تأثیر مثبتی بر زنان کارآفرین دارد.

به لطف تحولات تجربه شده، بسیاری از زنان با راه اندازی کسب و کار خود و مشارکت در دنیای کارآفرینی را تجربه می کنند. بسیاری از آنها منبع الهام برای زنانی هستند که پس از آنها وارد دنیای تجارت خواهند شد.

MONATEX Giyim یکی از شرکت های تولید کننده لباس کار خاص و طراحی شده است که در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ توسط یک زن کارآفرین با درک دانش قدرت است و با اعتقاد به تجربه ۱۱ ساله خود در بخش پوشاک پرسنل تاسیس شد.

 

۱۶- Ekoten

Email: info@ekoten.com.tr
Tel: +90 (232) 850 60 00
Web: https://www.ekoten.com.tr

Ekoten یک تولید کننده پیشگام و نوآور در تولید پارچه کشباف در ترکیه و یکی از صادرکنندگان عمده منسوجات به اروپا است. برندهای برتر جهانی به ما به عنوان شریک تجاری خود در صنعت برای عرضه پارچه های شیک و کاربردی که به طور پایدار با بهترین مواد با کیفیت تولید می شوند، اعتماد دارند.

ما متعهد به عرضه پارچه های پیشرفته به بازارهای پوشاک، پزشکی، نظامی و پوشاک فعال در سراسر جهان هستیم. 

 

 

۱۷- Uzman is elbiseleri

web: https://uzmaniselbiseleri.com/en
Adres: Akşemsettin Mah.Atatürk Cad.No:312/H Sultanbeyli İstanbul
Telefon0 216 487 20 20
E-Mail: info@uzmaniselbiseleri.com

شرکت ما براساس نیازهای شرکت شما و تمامی بخش ها لباس کار تولید می کند. این لباس های کار با توجه به رنگ، اندازه، محل استفاده، دوام و شرایط آب و هوایی با توجه به نیاز شما طراحی و تولید می شوند. کیفیت محصول ما و سایر عوارض جانبی تحت کنترل دائمی است. لباس کاری که تهیه می کنید را می توانید در شرایط مناسب و اقتصادی از شرکت ما سفارش دهید.

ما بهترین تضمین قیمت را برای محصولات عرضه شده توسط شرکت خود ارائه می دهیم. ما قیمت های خود را به گونه ای تنظیم می کنیم که کیفیت و تداوم محصول حفظ شود. فراموش نکنید که هنگام ساخت لباس کار مورد نیاز خود و هزینه چاپ دیجیتال خود از ما قیمت بگیرید.

۱۸- Bahar İş Kıyafetleri San. Ve Tic. Ltd. Şti.

web: https://www.kurumsalelbise.com/
Address: Perpa Ticaret Merkezi B Blok Kat: 5 No: 529 Şişli Okmeydanı / İstanbul
Telefon: 0544 311 55 30 – 0212 222 7577

شرکت بهار تکستیل تولید و فروش لباس کار را از ابتدای دهه ۲۰۰۰ آغاز کرد. شرکت ما در این مدت به شرکت های بخش خصوصی و موسسات و سازمان های دولتی فعال در بخش های مختلف، بزرگ و کوچک خدمات رسانی کرده است.

این شرکت با انجام فرآیندهای تولیدی در مورد لباس کار از نظر توسعه محصول،  دامنه محصولات خود را به طور قابل توجهی توسعه داده است.

ما همچنان به یادگیری و به اشتراک گذاری آنچه آموخته ایم با مشتریان خود ادامه می دهیم. توجهی که به رضایت مشتری نشان می دهیم، ما را به یکی از شرکت های پیشرو در این بخش تبدیل می کند.

۱۹- Makro workwear

web: https://www.makroiselbiseleri.com/
Address: Güllübağlar Mahallesi Şirin Sokak No : 5 / B , Pendik / İstanbul satis@makroiselbiseleri.com
Email: info@makroiselbiseleri.com
Tel: +90 0216 307 65 78

شرکت Makro Work Wear انواع لباس های کار مانند شلوار کار، روپوش، پیش بند، مانتو کار، لباس آشپزی تولید  و فروش عمده و خرده تجهیزات ایمنی کار از جمله کلاه ایمنی، کفش، دستکش، ماسک را انجام می دهد

لباس کار Makro مبتنی بر درک نیازها، تولید راه‌حل‌های مناسب و رضایتمندی تولید شده و هدف آن دستیابی به هر کاری است که با تیم جوان و حرفه‌ای ما بدون هیچ مشکلی انجام شود.

 

۲۰- Seda Tekstil

web: https://www.sedatekstil.com/en
Email :pazarlama@sedatekstil.com
Whatsapp: 05362323127

لباس کار SEDA TEKSTİL توسط افرادی که از سال ۱۹۹۷ در بسیاری از زمینه ها در بخش نساجی خدمت کرده اند با استفاده از تمامی امکانات موجود در تکنولوژی و پوشاک امروزی تاسیس شد تا در بخش پوشاک پرسنلی به شما خدمت رسانی کند. ۲۵ سال سابقه دوخت پارچه / برش / اتو بسته بندی / گلدوزی، چاپ با دانش و تجربه غالب خود در اسرع وقت راه حل های با کیفیتی را در زمینه لباس کار به شما ارائه می دهیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×