اخبار نساجی

جریمه ۳.۵ میلیاردی برای قاچاقچی پوشاک / کشف پوشاک قاچاق در البرز

 

 

جریمه ۳.۵ میلیاردی برای قاچاقچی پوشاک

با حکم تعزیرات حکومتی استان یزد قاچاقچی پوشاک در این استان به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

سید غریب بیژن نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد، این پرونده را شامل۱۴۰۰ کیلوگرم پوشاک خارجی عنوان کرد و اظهار داشت: پس از رسیدگی به این پرونده و انجام مراحل دادرسی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزرات حکومتی استان، تخلف محرز شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: بر همین اساس عامل قاچاق برابر قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ سه میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

 

 

کشف پوشاک قاچاق در البرز

دبیر کمیسیون هماهنگی برنامه ریزی و نظارت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از کشف پوشاک و لوازم بهداشتی قاچاق دراین استان خبرداد. 

علی اکبر زارعی نژاد افزود: این کالاهای قاچاق شامل یک هزار و ۶۸ ثوب پوشاک ،۱۱۴ جفت کفش ،۶۴کیف و چهار هزار و ۸۰۰ رول دستمال خارجی است.
وی ادامه داد: کالاهای مذکور از یک قاچاقچی با استفاده از یک دستگاه کامیون که از تبریز به تهران عازم بود کشف شده است .
وی خاطرنشان کرد: این قاچاقچی در اجرای اقدامات اطلاعاتی در اشراف به محورهای مواصلاتی البرز دستگیر شد.
این مسئول گفت: کشف دو هزار و ۱۵۳کیلوگرم انواع پوشاک خارجی از یک دستگاه تریلی که از بوکان عازم تهران بود نیز کشف شد که دراین زمینه نیز دو نفر دستگیر شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×