اخبار نساجی

جزئیات بسته ویژه اشتغالی صندوق توسعه ملی/ تزریق۲۰هزارمیلیاردتومان به اشتغال

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از پیش بینی اختصاص ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در سال‌جاری خبر داد و گفت: گزارش عملکرد شبکه بانکی ارائه می‌شود.

محمدحسین فروزان مهر از پیش بینی پرداخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در کشور در سال ۹۱ سخن گفت.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: البته نحوه اختصاص این منابع در استانها باید برنامه ریزی شود.

فروزان مهر از برگزاری پنجاه و نهمین نشست شورای عالی اشتغال در یکشنبه آینده به ریاست معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: این نشست، دومین جلسه شورای عالی اشتغال برای پیگیری مصوبات اشتغالی سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر پیگیری مصوبات سفر مقام عظم رهبری به استان کرمانشاه در شورای عالی اشتغال، برخی مباحث دیگر در بخش عملکرد سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالی نیز مطرح می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: قرار است سیستم بانکی از طریق بانک مرکزی برنامه و جدول ترکیب منابع و همچنین نحوه تسهیلات دهی به طرح های اشتغالی استان ها را ارائه کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: علاوه بر تسهیلاتی که قرار است در سال جاری (۴۵ هزار میلیارد تومان) از سوی شبکه بانکی کشور به منظور ایجاد طرح های جدید اشتغالی پرداخت شود، منابع جدید حمایتی از سوی صندوق توسعه ملی نیز اختصاص خواهد یافت.

به گزارش مهر، در ۳ ماهه اول سال جاری برخی تلاشها و اقدامات در شورای عالی اشتغال برای تعیین سهم بانکها از بسته جدید اشتغالی صورت گرفت که در نهایت منجر به تصویب پرداخت ۴۵ هزار میلیارد تومان منابع جدید به طرح‌هایی شد که بتوانند فرصت های جدید شغلی در کشور ایجاد کنند.

در سال ۹۱ علاوه بر پیش بینی سهمی برای شبکه بانکی کشور، قرار است منابع کمکی دیگری نیز برای حمایت از طرح های اشتغالی پیش بینی شود که استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی یکی از این موارد است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×