اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

تاریخ نمایشگاه دموتکس دبی قطعی شد

دموتکس خاورمیانه 2024: بازگشت به قطب صنعت کفپوش در دبی

پس از ۱۳ سال، دموتکس خاورمیانه در حال بازگشت به دبی است. از ۶-۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۳ تا ۲۵ آوریل)، این نمایشگاه بازگشت خود را در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) جشن می گیرد. بخشی از رویداد پیشرو برای صنعت فرش و کفپوش در منطقه خاورمیانه باشید.

DOMOTEX، برند پیشرو در جهان برای نمایشگاه‌های تجاری صنعت فرش و کفپوش، این بار دموتکس خاورمیانه را بازمی‌گرداند که به عنوان مرکز فرش کل صنعت خاورمیانه عمل می‌کند. بر اساس حجم فروش ۸.۶ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۲۲، انتظار می‌رود که بازار کفپوش و فرش خاورمیانه تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۱۴.۵۵ میلیارد دلار برسد که با رشد CAGR 7.2 درصدی همراه است.

دموتکس دبی رویداد پیشرو در صنعت فرش و کفپوش در خاورمیانه است. این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ رهبران صنعت را در مرکز تجارت جهانی (DWTC) در دبی گرد هم می آورد. در دموتکس دبی فرش و قالیچه های ماشینی، فرش ها و قالیچه های دستباف و همچنین کف پوش های نساجی (دیوار به دیوار) را به نمایش گذاشته می شود. شرکت های غرفه دار در طول این نمایشگاه فرصت دیدار با خریداران داخلی و بین المللی را خواهند داشت.

لوگوی دموتکس دبی یا خاورمیانه

DOMOTEX همیشه یک رویداد فوق العاده برای پرده برداری از آخرین روندها و طراحی ها برای بازدیدکنندگان جهانی بوده است. انتخاب دبی، تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای بود، زیرا زیرساخت خوبی دارد و به بازدیدکنندگان از سراسر جهان اجازه می‌دهد در آن شرکت کنند. ما خوشحالیم که بخشی از DOMOTEX خاورمیانه هستیم!- نوید منزوی زاده- مدیر عامل فرش سلیمان

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×