اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

دموتکس ۲۰۲۱ چگونه برگزار می‌شود؟

همه چیز در مورد تمهیدات کرونایی دموتکس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

طبق اعلام خانم سونیا کاستلانو مدیر بین‌المللی نمایشگاه دموتکس هانوفر تا انتهای تیر ماه ۶٠ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه دموتکس به فروش رفته است که در حدود دو سوم فضای فروخته شده در سال‌های قبل است.

به گفته خانم کاستلانو درحال حاضر بیشترین تقاضاها در بخش فرش‌های ماشینی و نخ و الیاف وجود دارد که در سالن های  ۱۱ و ۱۲  جانمایی شده‌اند. همچنین در بخش انواع پارکت های چوبی و لمینیت نیز دموتکس با تقاضای بالایی روبروست.

دموتکس ۲۰۲۱ چگونه برگزار میشود؟
دموتکس ۲۰۲۱ چگونه برگزار میشود؟

ایشان در مورد استقبال کمتر از نمایشگاه نسبت به سالهای پیش به خبرنگاران گفت: در حال حاضر بسیاری از شرکت هایی که قصد حضور در دموتکس را دارند و هنوز ثبت نام نکرده‌اند در حالت ابهام و دو دلی قرار دارند و علیرغم تمایل به نهایی کردن غرفه و حضور در دموتکس هانوفر به دلیل پاندمی کرونا تصمیم نهایی را به ماه های بعد موکول کرده‌اند. همچنین چون نمایشگاه سال ۲۰۲۱ در سال فرد برگزار میشود در سالهای فرد نمایشگاه های رقیب مهمی برگزار میشوند که بر دموتکس اثر منفی دارد.

اخیرا شرکت نمایشگاه‌های هانوفر یا همان مسه هانوفر یک پلتفورم حفاظت شخصی در زمان نمایشگاه ها را معرفی کرده و توسعه داده است و اعتقاد دارد به وسیله آن قادر است یک نمایشگاه ایمن و سلامت را برای غرفه گذاران و بازدیدکنندگان فراهم آورد. ایشان در مورد اینکه این دستورالعمل تا چه میزان عملی است و می تواند. اعتماد شرکت ها را جلب کند گفت: خوشبختانه ما دارای یک سایت نمایشگاهی بسیار مدرن در هانوفر هستیم که دارای خروجی ها و ورودی های زیادی است. بنابراین توانایی این را داریم تا با رعایت فاصله اجتماعی مطمئن بین غرفه‌ها و افزایش مناسب عرض راهروها فضایی ایمن را ایجاد کرده و جانمایی شرکت‌ها رابه خوبی در سالن های مختلف توزیع کنیم.

دموتکس ۲۰۲۱

شرکت کنندگان نیز به صورت خودجوش باید از رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در غرفه خود اطمینان حاصل کنند. شرکت‌ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه دموتکس باید با استفاده از ماسک و شیلدهای محافظ صورت و با احساس مسئولیت اجتماعی بیشتر در کنار ما باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خانم سونیا کاستلانو با اعلام اینکه تمهیدات پیش بینی شده توسط مسه هانوفر باعث خواهد شد بازدیدکنندگان حداکثر فاصله خود با یکدیگر را حفظ کنند ادامه داد: تمهیداتی اندیشیده‌ایم که بدون کاهش ترافیک سالن‌ها باعث فاصله حداکثری بازدیدکنندگان از یکدیگر شود. امسال سیستم‌های گردش هوا در ورودی‌ها، سالن‌ها و اتاق‌های کنفرانس با دقت و حساسیت بالایی کار خواهند کرد و هوای ورودی به خوبی تسویه و ویروس‌زدایی خواهد شد.

بازدیدکنندگان ملزم به رعایت فاصله اجتماعی ۱.۵ متر هستند و باید در هنگام ورود به سالن‌ها دارای پوشش صورت و دهان مناسب باشند. همچنین تا حد امکان قصد داریم در قسمت های ورود سالن هر کس تنها با وسایل شخصی خود مراحل مربوط را انجام دهد و تماس‌ها به حداقل برسد.

دموتکس ۲۰۲۱

همچنین بخش های کترینگ نمایشگاه و رستوران ها ملزم به رعایت تمام نکات بهداشتی و قوانین سازمان سلامت و بهداشت آلمان بوده و تحت نظارت هستند. در طول نمایشگاه نیز اکیپ های پزشکی و سلامت بسیار قویتر از سالهای گذشته حضور دارند.

امیدواریم امسال بتوانیم به همراه بازدیدکنندگان و غرفه گذاران خود در دموتکس یک بار دیگر چرخ صنعت فرش و کفپوش جهان را شتاب بیشتری بدهیم.

نظر شما در مورد دموتکس امسال چیست؟ ایا قیمت ارز، کرونا و رکود اقتصادی ایران تاثیر منفی بر حضور ایرانیان در این رویداد دارد؟

بهنام قاسمی – سردبیر

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×