اخبار فرش ماشینیجذاب‌ترین‌ها

دیجیتالی شدن نقشه راه ماشین آلات نساجی سوئیس

فناوری نوآورانه برای مدل های جدید کسب و کار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دیجیتالی شدن

فناوری نوآورانه برای مدل های جدید کسب و کار

دیجیتالی شدن یک داستان بزرگ در دنیای تجارت است. همه چیز در مورد تغییر، استفاده از فناوری برای تغییر نگرش ها و ایجاد فرصت های جدید برای افزایش درآمد است. در قلب آن نوآوری است، با سیستم های جدید و استفاده هوشمندانه از داده ها.

در منسوجات، کل زنجیره ارزش دیجیتالی می شود، همانطور که تعهد شرکت های عضو انجمن ماشین آلات نساجی سوئیس نشان می دهد. این استراتژی در اینجا در شش “فصل” ارائه شده است – بخش های صنعت را از طریق ریسندگی، بافندگی، تکمیل و منسوجات نبافته در بر می گیرد.

صرفه جویی در هزینه و فراتر از آن

فرآیند دیجیتالی شدن در صنعت نساجی امروزه به شکل مستمر در جریان است – در برخی بخش‌ها سریع‌تر از سایر بخش‌ها – اما در همه جا قابل توجه است. اتوماسیون در بسیاری از زمینه های تکمیل و ساخت، جایی که سرمایه گذاری های اولیه انجام می شود، امیدوار کننده است. یک مثال توسعه ماشین آلات تا کردن کالاهای نهایی است که قبلاً یک عملیات دستی کند بود.

اکنون، ماشین‌های تاشو خودکار با کارایی بالا از شرکت سوئیسی Espritech، پتانسیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها را ارائه می‌کنند و گزینه‌های جدیدی را برای تغییرات مثبت در این پر زحمت‌ترین مرحله تولید باز می‌کنند. برای تولید کنندگان در مناطق کم هزینه، سود ناشی از حجم آن است و یک سود مالی ساده است. در بخش‌های پرهزینه، استفاده از این فناوری می‌تواند بخشی از یک مدل تجاری کاملاً جدید باشد و تولید را به مشتری نهایی نزدیک‌تر کند.

Espritech-folding-machine

فرآیند بهتر، محل کار بهتر

پیشگامی در زمینه دیجیتالی شدن، مسئولیت اجتماعی را همراه با معرفی نوآوری های جدید فن آوری جسورانه در بر می گیرد. این تعهدی است که Uster انجام داده است، زیرا هدف آن شکل‌دهی شیوه‌های کاری آینده در صنعت نساجی در مناطقی است که سیستم‌های آن در آن اعمال می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در بازرسی پارچه، این به معنای ترکیب نقاط قوت توانایی های انسانی با عملکرد هوش مصنوعی است. طبقه‌بندی خودکار عیوب با فناوری یادگیری ماشین، جهش بعدی در دیجیتالی‌سازی برای تولیدکنندگان پارچه است، به دنبال تشخیص خودکار عیوب پارچه، که در کارخانه‌های بافندگی و تکمیل به خوبی تثبیت شده است. این مزیت هایی را در سودآوری برای تولید کننده به همراه خواهد داشت – و همچنین محیط کاری بهبود یافته برای فعالان آنها، رهایی از وظایف تکراری.

Uster-quantum

اطلاعات، دسترسی انعطاف پذیر و سریع به داده ها در دنیای دیجیتالی منسوجات حیاتی است. باید منعطف، سریع و ایمن باشد و برای تمام سطوح شرکت در سراسر جهان در دسترس باشد. Jakob Muller با یک پورتال دیجیتالی که کاملاً برای ارائه اطلاعات ضروری تولید توسعه یافته است، به صنعت پارچه های باریک به طور ایده آل خدمت می کند.

پورتال یک سیستم جمع‌آوری داده تولید مبتنی بر مرورگر است که دسترسی مستقیم به کنترل‌های دستگاه دارد. این سیستم نظارت و ارتباطات منحصر به فرد داده را در یک چارچوب جهانی ارائه می دهد. اتاق‌های بافت دیجیتالی اطلاعات را ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته بر روی دسک‌تاپ در کارخانه مشتری و همچنین تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند از راه دور ارائه می‌دهند.

استفاده حداکثری از فناوری دیجیتال

ریتر از آخرین فناوری دیجیتال بهره می برد تا تجربه ای منحصر به فرد را به مشتریان ارائه دهد. مجموعه ریسندگی دیجیتال آنها به ریسندگان در سراسر دنیا کمک می کند تا بر چالش های روزانه خود غلبه کنند و هزینه ها و کارایی را به طور موثرتری مدیریت کنند. این سیستم مدیریت کارخانه نساجی یکپارچه، همه ماشین‌آلات را به هم متصل می‌کند و دسترسی سریع به اطلاعات صحیح و نمای کلی، از عدل گرفته تا نخ را به دست می‌دهد.

کاربران از شفافیت کامل سود می برند و توصیه هایی بر اساس تجربه و دانش طولانی مدت به آنها ارائه می شود. این دیجیتالی‌سازی در عملی‌ترین حالت خود است که به ریسندگان اجازه می‌دهد تا از ماشین آلات نصب شده خود حداکثر استفاده را ببرند.

تولید، خدمات، آموزش – همه چیز دیجیتال

Saurer به‌عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل، دیجیتالی‌سازی را در هسته کسب‌وکار قرار می‌دهد، که در ارائه فناوری خود به مشتریان ضروری است. برخی از آخرین نمونه‌ها عبارتند از خود بهینه‌سازی ماشین‌های ریسندگی و حمل و نقل کاملاً خودکار بسته‌های استوانه‌ای یا مخروطی شکل متقاطع.

اینها به طور خودکار در یک سیستم بافر داخلی ذخیره می شوند تا بعداً به فرآیندهای بعدی تغذیه شوند. البته خدمات پس از فروش نیز دیجیتال است: فروشگاه الکترونیکی و مرکز اطلاعات ماشین، همراه با مرکز آموزش مبتنی بر وب، اطمینان حاصل می کنند که دانش به مشتریان منتقل می شود – کارمندان را به متخصص تبدیل می کند.

 

امروز سیستم آینده را ببینید

Autefa Solutions از مفهوم دیجیتال استفاده می کند و هر مفهوم واقعی از خط منسوجات را تجسم می کند تا درک این ایده را برای مشتریان بالقوه آسان تر کند. همچنین کمک بزرگی برای نیازهای آموزشی و خدماتی است. بیشتر از همه آنها بخش های مهم را دیجیتالی می کنند. یک خط پرس عدل بندی با ابزارهای نرم افزاری کاملاً متصل به هم.

این یک روش عالی برای کاهش زمان راه اندازی است. پرس های عدل سفارش داده شده قبل از اینکه در دنیای واقعی راه اندازی شوند، به شکل یک بستر دیجیتال به آمادگی فنی می رسند. این معمولاً کل زمان راه اندازی خط و اجرای آن را نصف می کند.

آندره ایمهوف، مدیر عامل شرکت Autefa Solutions Switzerland AG به نمایندگی از اعضای انجمن ماشین‌آلات نساجی سوئیس، می‌گوید: «دیجیتال‌سازی به عنوان دوست ما، درها را برای نوآوری‌های مدل کسب‌وکار باز می‌کند، که برای رقابت صنعت ما ضروری است. رویکرد این است که همه چیزهایی را که می توان دیجیتالی کرد، باید دیجیتالی کرد. ما متوقف نخواهیم شد. من کاملاً مطمئن هستم که فصل های بیشتری از داستان دیجیتالی شدن در سوئیس اختراع خواهد شد.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×