اخبار نساجی

سرمایه گذاری‌ بزرگ B.I.G. در فناوری جدید نخ‌های پلی آمید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

B.I.G. Yarns سرمایه گذاری قابل توجهی را در نسل بعدی فناوری پلی آمید (PA) خود اعلام می‌کند تا به تولیدکنندگان جهانی فرش در برآورده ساختن خواسته‌های بازار کمک کند. علاوه بر این سرمایه گذاری کلیدی، این شرکت همچنین تصمیم خود را برای تبدیل شدن به یک تولید کننده جدید نخ‌های پلی استر (PET) برای صنعت خودرو اعلام کرده است. این دو اعلامیه، رهبری گروه B.I.G. را در نوآوری‌های نخ و تعهد به قرار گرفتن در خط مقدم حمایت از نیازهای متغیر بازار تقویت می‌کند.

سرمایه گذاری‌ بزرگ B.I.G. در فناوری جدید نخ‌های پلی آمید
B.I.G Yarns تمرکز خود را بر توسعه و تولید نخ‌های یک مرحله‌ای ۳Ply PA با استفاده از فناوری نسل بعدی برای پاسخگویی به نیازهای انعطاف‌پذیری و گزینه‌های طراحی گسترده‌تر در بخش فرش افزایش داده است. مجموع ظرفیت تولید نخ‌های سه لایه یک مرحله‌ای از طریق خطوط جدید نصب شده در کارخانه در فرانسه بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و با ارائه خدمات به مشتریان از هر سه کارخانه جهانی، خروجی بیشتر و امنیت عرضه بیشتری ایجاد می‌شود.

خطوط جدید B.I.G از فناوری پیشرفته نخ PA استفاده می‌کنند که آزادی بیشتری در طراحی، کنتراست و رنگ برای تولیدکنندگان فرش فراهم می‌کند و انعطاف پذیری را در اندازه‌های مختلف افزایش می‌دهد. این پیشرفت‌ها مشتریان را قادر می‌سازد تا به سرعت به تحولات بازار پاسخ دهند. علاوه بر این، فناوری جدید دارای سطح بالاتری از اتوماسیون است که ارگونومی را برای کارمندان B.I.G بهبود می‌بخشد. از همه مهم‌تر بهینه سازی مصرف انرژی است که به طور خاص به صرفه جویی انرژی در کارخانه فرانسوی کمک می‌کند. خطوط تولید جدید از اواسط سال ۲۰۲۲ در کارخانه مستقر خواهند شد.

برای تقویت حمایت از آینده‌ای با فضای داخلی پایدارتر خودرو، B.I.G. Yarns برای اولین بار وارد فرآیند تولید نخ PET می‌شود و تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ مجموعه‌ای از نخ‌های PET را ارائه می‌دهد. این نخ‌ها برای کاربردهای خودرو در کنار نخ‌های PA6 مبتنی بر بازیافت EqoCycle در دسترس خواهند بود.

Emmanuel Colchen، مدیر کل B.I.G. Yarns، گفت: «با ظرفیت افزوده شده در بهترین فناوری نخ‌های یک مرحله‌ای ۳Ply PA و گسترش مجموعه ما به سمتی جدید با ارائه نخ‌های PET، B.I.G. در حال برداشتن گام‌های استراتژیک برای پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال رشد مشتریان خود است. ما فرصت‌های جدید هیجان‌انگیزی را با تمرکز مداوم بر نوآوری و پایداری ایجاد می‌کنیم.

ما یک گام مهم خواهیم برداشت که از هدف ما در کاهش ردپای کربن پشتیبانی می‌کند. ما می‌خواهیم یک مسیر آینده قوی برای کسب و کار و مشتریان خود بسازیم و این سرمایه گذاری‌ها این تعهد را در هماهنگی کامل با چشم انداز ما پیش می‌برد. از منطقه Hauts-de-France و برنامه ” Relance” فرانسه به پاس حمایت بسیارشان و همچنین انتخاب کارخانه تولید فرانسوی ما برای صندوق شتابدهی سرمایه گذاری صنعتی، قدردانی و تشکر می‌کنیم و از این تشویق و باور به تلاش‌های گروه B.I.G سپاسگزاریم.

B.I.G در توسعه محصولات جدید که نیازهای مشتریان را به روشی پایدار برآورده می‌کند، بسیار فعال است. راه حل‌های پایدار این گروه در خط مقدم طراحی محصولات صنعتی قرار دارد و کاملا متعهد به ادغام اهداف توسعه پایدار سازمان ملل در عملیات خود است. ۲ کارخانه اروپایی آن اولین منشور کسب و کار پایدار ۲۰۲۱ را دریافت کردند و از ژوئیه هر دو کارخانه ۱۰۰٪ با برق سبز کار کردند و انتشار CO2 آن برای استفاده از برق را تا ۳۵٪ در سال ۲۰۲۱ و تا ۷۵٪ در سال ۲۰۲۲ کاهش خواهند دادند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×