اخبار نساجی

سوء استفاده از امکانات دولتی برای یک روزنامه جدید

 

 

بولتن نیوز: به دنبال خبر منتشر شده مبنی بر بازداشت ۴ تن از عناصر فعال در یکی از نشریات جدید الانتشار، خبر تکمیلی حاکی است که افراد مورد نظر طی ماه های اخیر به تبلیغات وسیع و متنوع برای روزنامه ” م” در سطح کشور و به ویژه در سطح شهر تهران پرداخته اند.

این گروه با شگردهای خاص و متقلبانه به سوء استفاده از امکانات دولتی اقدام نموده اند. به عنوان نمونه، براساس آنچه که چندی پیش در نشریات و رسانه های گروهی منتشر شد، برخی شرکت های تبلیغاتی که از اقدامات مجرمانه باند مذکور متضرر شده اند، اعلام کرده اند که به توصیه بعضی مسوولین در یک دستگاه رسمی، این تبلیغات وسیع به طور رایگان انجام شده است.

اما این مسوولین هر گونه توصیه برای این روزنامه را به شدت تکذیب کرده اند. این افراد به جعل عنوان و کلاهبرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی و نهادهای نظام و تحصیل مال نامشروع متهم هستند. اخبار واصله حاکیست که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

سوء استفاده از امکانات نهادهای نظام و تحصیل مال نامشروع، و توصیه برای انجام تبلیغات رایگان، تخلفاتی است که باید تحقیقات در این زمینه در جهت صیانت از بیت المال و جلوگیری از سوء استفاده عده ای از مسوولیت خود، به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

انتظار داریم که اخبار تکمیلی در این زمینه بعد از انجام تحقیقات، منتشر شود تا مشخص شود که چه کسانی از مسوولیت خود و امکانات نهادهای نظام برای یک گروه خاص بهره برده اند و باید مشخص شود که چه گروه ها و افرادی از این نوع اقدامات حمایت کرده اند و هدف آنها از این نوع حمایت های خاص چه بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×