اخبار فرش ماشینیگالری عکس

سومین رویداد ملی فرش آپ ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، در قاب تصویر

اختتامیه سومین رویداد ملی فرش آپ با حضور صنعتگران و پژوهشگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد که هفت گروه ایده پرداز در این رویداد ملی از بین حدود ۲۰۰ ایده پس از چندین مرحله داوری، موفق به کسب رتبه برتر شدند و پس از ارائه حضوری هدایای نقدی خود را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این مراسم توجه صاحبان صنایع و مسئولان به مهارت دانشجویان را خواستار شد و اظهار کرد: فرصت‌های شغلی خوبی در آینده نزدیک پیش روی نسل جوان کشور بوده که لازمه آن داشتن مهارت و تخصص است، بر این اساس طرح پویش زمینه‌های حضور دانشجویان را در صنعت همزمان با تحصیل فراهم می‌کند.

میثم عرب‌زاده افزود: مهارت آموزی در کنار آموزش از اهداف طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی است. با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی این طرح زمینه تعاملات اجتماعی دانشجویان را فراهم می‌آورد. اکنون بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ دانشجو و بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مجتمع مدارس سمای این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

منصور دیاری رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز به اشاره به دستاورد‌های سه رویداد ملی فرش آپ گفت: مهم‌ترین نتایج در حقیقت ارتباط صاحبان ایده و خلاقیت با صنعتگران بوده که خود زمینه شکوفایی هر چه بیشتر استعداد‌های برتر در این زمینه شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×