اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

شرکت های بزرگ صنعت فرش و کفپوش در DOMOTEX خاورمیانه

رویداد بین المللی DOMOTEX خاورمیانه برای فرش و کفپوش از ۴ تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  (۲۳ تا ۲۵ آوریل) در دبی برگزار می شود. تولیدکنندگان بزرگ برندهای بین المللی قبلاً مشارکت خود را در رویداد آینده اعلام کرده اند و بر اهمیت جهانی برند DOMOTEX و شرکت در این نمایشگاه تأکید می کنند.

از ۲۳ تا ۲۵ آوریل، DOMOTEX خاورمیانه بازگشت خود را به یکی از مهم ترین بازارهای فرش و کفپوش در جهان در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) جشن می گیرد. سونیا ودل-کاستلانو، مدیر جهانی DOMOTEX در Deutsche Messe AG می گوید: من از عزم و شجاعت خود برای ارائه یک پلت فرم بسیار جذاب در این بازار در حال رشدو با پتانسیل قوی و امیدوارکننده بسیار خوشحالم. انتظار می‌رود که بازار کفپوش‌ها و فرش خاورمیانه با CAGR 7.2 درصد رشد کند و از ۸.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به حدود ۱۴.۵۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ برسد. ما به عنوان DOMOTEX این پلت فرم را در دبی ارائه می دهیم.

با توجه به اینکه بسیاری از برندهای پیشرو جهان مشارکت خود را تایید کرده‌اند، استقبال از رویداد آینده این نمایشگاه بسیار زیاد بوده است: DOMOTEX خاورمیانه در دبی اولین رویدادی است که برندهای پیشرو جهانی Merinos، Oriental Weavers، Solomon Carpets و Al Abdullatif را در یک نمایشگاه گرد هم می‌آورد.

غرفه داران عالی تر مانند فرش فرهی، فرش آلماس کویر، آرت د ویو، فرش استاندارد، فرش ملی ابوظبی، فرش میراث، مادو هند، نیرمال اینترنشنال، اکستراویو، دودیا سینتتیک لیمیتد، صنایع نایر، گالری هنر هند، کارت مونرو و بسیاری دیگر بیشتر نیز محصولات برتر و آخرین نوآوری های خود را از جمله طراحی های معاصر، قطعات منحصر به فرد و صنایع دستی عالی به نمایش خواهند گذاشت.

امیر انتظاری، مدیر بازرگانی شرکت فرش الماس کویر، شرکت در رویداد آتی یک امرمهم است. وی در این رابطه گفته است: «ما مفتخریم که در Domotex Dubai 2024 شرکت کنیم و انتظار حضور پررنگ بازدیدکنندگان از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و خاورمیانه را داریم. به خصوص از آنجایی که این اولین نمایشگاهی است که غرفه داران ایرانی به صورت برجسته در آن حضور خواهند داشت، ما مشتاقانه منتظر همبستگی شرکت های ایرانی برای افزایش نرخ صادرات کشور هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×