اخبار نساجی

شرکت سانکو (SANKO) ترکیه: خرید جدیدترین ماشین چاپ دیجیتال زیمر اتریش برای تولید انواع حوله

شرکت ترکیه ای سانکو یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان حوله در جهان است. این شرکت معظم با بخش های بافندگی، رنگرزی، چاپ دیجیتال و برش و خیاطی کاملا یکپارچه و دارای ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰۰ تن است. این شرکت در شهر قازیان تپ ترکیه واقع شده است.

خانم اوزگه یوکسل، سرپرست بازاریابی در شرکت سانکو، درباره تاثیر این سرمایه گذاری جدید می گوید: ” این یک تجربه کاری باورنکردنی با زیمر اتریش برای چاپ دیجیتال بود. تولید حوله بارنگ های شگفت انگیز و تنوع بی نهایت بسیار هیجان انگیز است. تجربه ما در زمان نصب ماشین های چاپ دیجیتال زیمر با تیم با تجربه و متخصص زیمر اتریش عالی بود. این تیم بسیار با دانش، مودب و سخت کوش است.”

او افزود: ” ما ماشین چاپ دیجیتال زیمر اتریش را ترجیح می دادیم. چرا که ما طیف رنگی بسیار گسترده تری را برای مشتریان ارزشمند خود می خواهیم. هیچ رقیبی ندارد و چاپ دیجیتال عصر جدیدی است! ما می دانستیم که آن ها موفقیت زیادی در حوزه چاپ دیجیتال دارند. نوآوری ها و تجربه بیش از ۱۵۰ ساله زیمر در بخش چاپ دیجیتال به ما اعتماد عمیقی داد. رویکرد حرفه ای آن ها به مسائل و اقدام سریع، جنبه هایی بود که بیش از همه ما را خشنود کرد. ما می دانیم که داستان های موفقیت با کیفیت همراه هستند. بخش های دیگر کارخانه هم با مشاوره زیمر اتریش بوده و یکپارچگی سایر اجزا کامل است.”

سانکو: از بزرگترین تولید کنندگان نخ و حوله جهان

Serdar Erpamukcu، مدیر عامل شرکت سانکو گفت: “هولدینگ سانکو در سال ۱۹۰۴ توسط Sani Konukoğlu تأسیس شد. هلدینگ سانکو در دوازده بخش مختلف با حدود ۱۴۰۰۰ کارمند خدمات ارائه می دهد. برخی از این بخش ها عبارتند از نساجی، انرژی، ساخت و ساز، بسته بندی، کشاورزی، ماشین آلات ساختمانی، مراکز خرید، فناوری اطلاعات و خدمات اجتماعی. سانکو ۱۰۰ سال در نساجی تجربه دارد. شرکت نساجی سانکو دارای ظرفیت تولید ۵۰۰۰۰۰ دوک است. این یکی از بزرگترین تولید کنندگان نخ در جهان و بزرگترین تولید کننده نخ در ترکیه است. ما طرح ها و کیفیت های خاص خود را با مارک های Egeria و Maisonette به مصرف کننده نهایی ارائه می دهیم.”

وی افزود: “بخش منسوجات خانگی در ترکیه با طیف محصولات متنوع و تولید با کیفیت بالا متمایز است. این شرکت دارای موقعیت رقابتی در بازارهای داخلی و بین المللی با پتانسیل قابل توجهی برای رشد مداوم است.”

خانم اوزگه یوکسل در مورد آینده صنعت نساجی در قازیان انتپ پس از زلزله به خبرنگار مجله نساجی کهن گفت: “قازی انتپ صنعت نساجی قوی دارد، ما مشکلاتی داشتیم، اما با برنامه ریزی و حمایت استراتژیک، بخش نساجی قازی انتپ این پتانسیل را دارد که با استفاده از تخصص و منابع تثبیت شده خود به اقتصاد منطقه کمک کند.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت سانکو (SANKO) ترکیه: خرید جدیدترین ماشین چاپ دیجیتال زیمر اتریش برای تولید انواع حوله

آقای آندریاس راس، مدیر عامل سیستم‌های چاپ دیجیتال زیمر اتریش گفت: «ما بسیار خرسندیم که همزمان با صد و پنجاهمین سالگرد زیمر، همکاری خود را با Sanko Towel، یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان حوله در جهان، در بخش چاپ دیجیتال اعلام کنیم. این مشارکت نه تنها نمونه ای از قابلیت های قوی ماشین آلات زیمر است، بلکه نشان دهنده اعتماد مشتریان ما به کیفیت و خدمات استثنایی زیمر است. ترکیه یکی از مهم ترین بازارهای تولید منسوجات خانگی و انواع حوله است که صادرات گسترده ای به تمام نقاط جهان دارد. ما همیشه آماده همکاری صمیمانه و نزدیک با شرکای تجاری خود در ترکیه و سراسر جهان هستیم. چاپ دیجیتال می تواند تغییرات زیادی را در صنعت نساجی و رقابت در بازارهای صادراتی ایجاد کند.

زیمر اتریش: “اول در کیفیت” و “اول در خدمت”

ZIMMER AUSTRIA با سایت‌های تولیدی در کلاگنفورت و کوفشتاین، پیشرو در سراسر جهان در میان تولیدکنندگان ماشین‌های تکمیل پارچه و فرش است (سیستم‌های چاپ دیجیتال، چاپ صفحه تخت و صفحه چرخشی، سیستم‌های پوشش، بخار، شستشو، خشک کردن).

به لطف یک شبکه قوی و توسعه یافته از نمایندگان و همکاری با تیم‌های فروش و خدمات مستقل در کشورهای مختلف، ZIMMER AUSTRIA می‌تواند به دورافتاده‌ترین بازارها برسد و تقریباً به هر نقطه از جهان ماشین آلات خود را تحویل دهد.

باتوجه به شعار “اول در کیفیت، اول در خدمات”، شرکت زیمر آستریا سالگرد ۱۵۰ سالگی خود را با نوآوری های پیشگامانه جشن می گیرد. پیشرفت های انقلابی مانند اولین چاپگر تخت دوپلکس، اولین چاپگر صفحه تخت دوار، اولین چاپگر تخت فرش، اولین چاپگر دیجیتال و نوآوری های دیگر از ZIMMER AUSTRIA صنعت فرش و نساجی را از آغاز قرن نوزدهم تا به امروز تغییر داده است.

شرکت سانکو (SANKO) ترکیه: خرید جدیدترین ماشین چاپ دیجیتال زیمر اتریش برای تولید انواع حوله

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×